Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

11 hours ago, Whiteshit said:

I år trur eg faktisk det blir CL i beltet til gunners. :)

Langt bedre enn real iallefall, fysj for noke møkk.

Det er en virkelig stor prestasjon å slå Real så grundig over 2 kamper, selv om laget kanskje ikke er like balansert som for et par år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skaftetryne32 skrev (På 17.4.2025 den 9.57):

Mye som skal gå riktig, men vi er blitt litt cup-lag, ingen kjipe parkerte busser som vi må forbi i utslagsrundene, blitt vår største svakhet de bussene, mot lag som ikke parkerer bussen får vi virkelig vist hva dette laget kan, og det kan en god del, midtbanen vår er sterk som faen, samme er forsvaret, kollektivet er knallsterkt, det taktiske sitter i ryggraden, men som sagt vi får se, umulig er det ikke. 

Sier absolutt ikke det er umulig, det er jo det som er morsomt med fotballen! Bare regner sannsynligheten som lavere enn at PSG går gjennom for eksempel, men jeg blir ikke overrasket om Arsenal gjør det istedenfor 😉

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (14 minutter siden):

Sier absolutt ikke det er umulig, det er jo det som er morsomt med fotballen! Bare regner sannsynligheten som lavere enn at PSG går gjennom for eksempel, men jeg blir ikke overrasket om Arsenal gjør det istedenfor 😉

Nei, mente ikke å antyde at du trodde det var umulig selv om jeg presterte å fremstille det på det viset 😉, poenget mitt er at jeg egentlig ikke ble så overasket over at vi ga Real Madrid 2 runder med juling, selv om store deler av fotballverdenen nok ble litt overrasket.

I samme periode som vi har spilt uavgjort mot Everton og Brentford så har vi gitt RM juling 2 ganger, bare som nok et lite innblikk i hvor hovedproblemet vårt ligger, i utslagsrunder er det et mye mindre problem, og jeg har aldri sett et bedre organisert Arsenal lag, noen gang, men det er klart angrepsrekka til PSG kan vi ikke konkurrere med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...