skaftetryne32 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor ikke flere keepere venter på ballen. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Kan ikke huske sist vi scoret direkte på frispark. Flere år siden eller? Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden BIlly Bones skrev (47 minutter siden): Kan ikke huske sist vi scoret direkte på frispark. Flere år siden eller? Saka 2021 ? For øvrig en av de dårligste dommeropptredende jeg har sett på ekstremt lang tid, så nesten rusa ut sånn som han surra. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 2 hours ago, skaftetryne32 said: Jeg hadde likt å sett litt mer konsistent rotering, roter en mann, max 2 per kamp, dette føles litt mye på en gang, spesielt med tanke på skade problemene vi har samtidig, men det er kanskje nødvendig nå. Vi bør definitivt rotere litt mer gjennom året. Spesielt nøkkelspillere som Saka. Ellers ender vi opp som vi har gjort alle de siste sesongene med utslitte spillere som er en skygge av seg selv på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå