Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Bing123 skrev (2 minutter siden):

Meninger handler ikke om noe "fasit", hvorfor begynner du med slikt vrøvvel? Holder å si at du er uenig vettu.
Men du sier at jeg må slutte å se på fotball på grunn av min mening. Jeg ber deg forklare dette til Fredrik Ljungberg blant andre. Antar du mener det gjelder alle med samme mening?

Du mener ikke at det er ganske tåpelig å mene at et lag ikke kan feire en seier som de vil ? De kastet ikke baller på folk, de gikk ikke rundt og sa til det som bokstavelig talt var et barn å sier de ikke er verdige til å være på samme bane som den store haaland, de ba ikke noen om å være ydmyke, men å kopiere en feiring ,noe som er blitt gjort ganske lenge for øvrig ! Personlig så høres det ut som om noen er krenka. 

Bing123 skrev (5 minutter siden):

Det er ikke noe autoritetsargument 😉

Det er akkurat hva det er, det har ingenting å si hva Ljungberg mener, absolutt ingenting, hva er det han har skjønt som jeg ikke har skjønt, det var dine ord, har du glemt det ? Forklar meg hva han har skjønt som jeg ikke har skjønt ? Kanskje du etterhvert begynner å forstå hva et autoritetsargument er, når du forklarer hvorfor Ljungberg sin "mening" kan forklare noe du mener jeg ikke har skjønt ?  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, skaftetryne32 said:

Du mener ikke at det er ganske tåpelig å mene at et lag ikke kan feire en seier som de vil ? De kastet ikke baller på folk, de gikk ikke rundt og sa til det som bokstavelig talt var et barn å sier de ikke er verdige til å være på samme bane som den store haaland, de ba ikke noen om å være ydmyke, men å kopiere en feiring ,noe som er blitt gjort ganske lenge for øvrig ! Personlig så høres det ut som om noen er krenka. 

Det er akkurat hva det er, det har ingenting å si hva Ljungberg mener, absolutt ingenting, hva er det han har skjønt som jeg ikke har skjønt, det var dine ord, har du glemt det ? Forklar meg hva han har skjønt som jeg ikke har skjønt ? Kanskje du etterhvert begynner å forstå hva et autoritetsargument er, når du forklarer hvorfor Ljungberg sin "mening" kan forklare noe du mener jeg ikke har skjønt ?  

Den som opptrer som en "autoritet" er nok du mr. "finn deg en annen sport" til alle som er uenig med deg o store skafetryne😉
Det heter Traitorous Critic Fallacy, siden du er opptatt av slike kategoriseringer av argument ☺️

Jeg spurte deg om det gjelder alle. Du tok nok poenget siden du unngår så hardt å svare.

Ljungberg har skjønt akkurat det han sa...

Hvorfor henge seg opp i Haaland når du knuser City 5-1? La prestasjon tale for seg. Det er det mest frustrerende du kan gjøre mot Haaland.

Endret av Bing123
Lenke til kommentar

For en merkelig diskusjon. Hadde Arsenal feira på denne måten ut av det blå, så fair enough, men sist kamp blei det jo masse styr etter kampslutt med et par memeverdige kommentarer og øyeblikk med spesielt Haaland.

Og når en då møtast på retur, Arsenal køyrer over citylaget der enkelte ba deg tidligare om å roe seg ned, så er det lov å knisfnise litt. Altså ærlig talt, litt banter må vere lov i fotball, komigjen! 😃 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Bing123 skrev (37 minutter siden):

Den som opptrer som en "autoritet" er nok du mr. "finn deg en annen sport" til alle som er uenig med deg o store skafetryne😉

Det er strengt tatt du som mener at Ljungberg sin mening var fakta, men la oss si vi begge gjorde det da, men hvis du seriøst ikke tåler å tape ja da skjønner jeg hvorfor du valgte en oljeklubb, men alle oss andre ja vi tåler at andre feirer en seier og et mål, det er en del av fotballen og sånn har det alltid vært, å komme inn på emnet om Arsenal og si det feires på feil vis er bare ynkelig.

Bing123 skrev (38 minutter siden):

Hvorfor henge seg opp i Haaland når du knuser City 5-1?

Altså dette er jo bare en stråmann fra Ljungberg, hvem sier at noen har hengt seg opp i Haaland ? Ja det er vel deg og Ljungberg ? Men dere har jo ikke rett i dette, det er noe dere finner på, noen som i beste fall føles sant i hodet deres. Haaland har ingen rett til den feiringen, den er ikke hans. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, skaftetryne32 said:

Det er strengt tatt du som mener at Ljungberg sin mening var fakta

Meninger er aldri fakta, som jeg allerede har forklart deg minst èn gang. Hvor mange ganger trenger du?

3 minutes ago, skaftetryne32 said:

da skjønner jeg hvorfor du valgte en oljeklubb

Stråmann oppå stråmann fra deg nå? Sterkt 😂

6 minutes ago, skaftetryne32 said:

hvem sier at noen har hengt seg opp i Haaland

Hvem sier? Prøver du deg med Fallacy of consensus nå? 😉

Når han fortsetter det samme på SoMe lenge etter kamp så er han opphengt i Haaland.

Lenke til kommentar
Bing123 skrev (3 minutter siden):

Meninger er aldri fakta, som jeg allerede har forklart deg minst èn gang. Hvor mange ganger trenger du?

Du har ikke forklart noe som helst du sier at at Ljungberg har skjønt noe jeg ikke har skjønt, det var dine ord. Så hva er det som gjør det Ljungberg sier til noe jeg ikke forstår, hva er det jeg ikke forstår og hvorfor er din og Ljungberg sin oppfatning av saken den rette forståelsen av det ? Hvorfor kan ikke MLS feire som han vil ? Du svarer jo ikke på dette ? 

Bing123 skrev (9 minutter siden):

Stråmann oppå stråmann fra deg nå? Sterkt 😂

Det var rette reva som feis, fra samme fyren som ikke forstår hva et autoritetsargument er. Om du ikke liker oljeklubben så skjønner jeg egentlig ikke hva som er problemet, fotballspillere feirer mål, lag feirer seiere, det er bare noen uker siden Anthony Gordon var innom og feiret med en klassisk Henry feiring, hvor var du da ?  

Bing123 skrev (10 minutter siden):

Når han fortsetter det samme på SoMe lenge etter kamp så er han opphengt i Haaland.

Kan virke som du er opphengt i MLS om man skal følge din definisjon. 

Og du skjønner det at de fleste fotballspillere har folk som driver kanalene deres eller ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...