MartinF Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Dagner skrev (7 minutter siden): Ny. Spiss. Kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden barezell skrev (25 minutter siden): Må jo bare tro det blir avgjørende 😭 Redd for det ja. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Faen steike jeg digger MLS ! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Faen meg feil kamp å bare kunne følge på VG live 😭😭😭😭 Mls❤️ Full jubel når Lewis-Skelly får frispark i duell med Haaland. Haaland kunne bli sett si "Who the f*** are you?" under bråket sist. Har virkelig vist akkurat det i dag, 18-åringen. Endret 2 timer siden av barezell Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Nå går det på skinner her! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ikke at jeg liker at Arsenal tar tre poeng i dag, men det er bestandig fint å se at Man city taper poeng. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden barezell skrev (36 minutter siden): Haaland kunne bli sett si "Who the f*** are you?" Jeg tror han veit nå, om du ikke fikk det med deg så brukte MLS Haaland sin lotus feiring 😁 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) skaftetryne32 skrev (2 minutter siden): Jeg tror han veit nå, om du ikke fikk det med deg så brukte MLS Haaland sin lotus feiring 😁 Så det🥰 helt nydelig! Rimelig bra, rævkjøre Newcastle nå! Ta igjen tapet. Endret 2 timer siden av barezell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå