Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk som sagt ikke sett han i dag, men det jeg så i debuten hans var jo veldig imponerende. Da hadde han vel ikke spilt kamp på noen måneder, og likevel gikk han rett inn og gjorde en veldig god jobb.

 

- Man of the match: Brede Hangeland stood out for the Cottagers with some sterling defensive work to help out his side and signal their fighting spirit.

 

Blir alltid litt happy når jeg ser nordmenn gjøre det bra i utlandet :)

Endret av nwork
Lenke til kommentar
Var vel et innlegg fra Sagna som førte til sjansen der Robin heada i stolpen.

Utrolig nok.

 

Jeg har aldri sett på maken til elendige innlegg. De treffer jo førsteforsvarer hver gang, jo! Jeg skjønner ikke at det er mulig. Å, kampen i går blir verre, jo mer jeg tenker på den. Helt ELENDIG.

Lenke til kommentar

Gårsdagen's 0-0 var bare uflaks!

Det var en god kamp!

Ingen tvil!

Men prestasjonene foran mål er jo noe bestemor kunne gjort bedre!

Menmen, CL-toget begynner å rope klar til avgang å Arsenal er bare i taxien på vei til stasjonen!

Så vi har nå ikke mye mere råd til dette, men på tirsdag vinner vi!

Men vi trenger bare 2 0-0 så har vi tangert rekorden i flest strake 0-0!

Så, stå på videre, gunners!

Arshavin og Van Persie var best!

Lenke til kommentar
Det var jo ikke den mest åpenbare sjansen i verden, men joda han burde vel ha scora.

Hehe, nei, det var ikke akkurat Iwelumo mot Norge.

 

 

Hvem synes dere var den beste i går? Jeg mener Bendtner og Arshavin. Bendtner var meget god da han kom inn, spilte blant annet ballen i lengderetning! Det samme med Arshavin.

Lenke til kommentar
Hvem synes dere var den beste i går? Jeg mener Bendtner og Arshavin. Bendtner var meget god da han kom inn, spilte blant annet ballen i lengderetning! Det samme med Arshavin.

Arshavin var veldig god, hadde to pasninger til RvP som burde blitt mål begge to. For meg var han kampens beste i går. Bendtner kan jeg derimot ikke skjønne at du kan trekke inn som kampens beste. Han mister så mye ball og trekker ned farten i angrepet vårt så mye at det er til å bli kvalm av. Jeg synes Wenger bør gi Vela mer spilletid i stedet for Bendtner. Vela har alle kvaliteter bortsett fra selvtillit på det høyeste nivået, og den kommer når han får sitt første mål.

Lenke til kommentar
Arshavin var veldig god, hadde to pasninger til RvP som burde blitt mål begge to. For meg var han kampens beste i går. Bendtner kan jeg derimot ikke skjønne at du kan trekke inn som kampens beste. Han mister så mye ball og trekker ned farten i angrepet vårt så mye at det er til å bli kvalm av. Jeg synes Wenger bør gi Vela mer spilletid i stedet for Bendtner. Vela har alle kvaliteter bortsett fra selvtillit på det høyeste nivået, og den kommer når han får sitt første mål.

Bendtner skapte farligheter med en gang han kom inn. Skjønner ikke at Bendtner får så mye pepper som han gjør, han er mye involvert og skaper ting. Dessverre så er førstetouchen hans til tider helt forferdelig.

 

Vela var ikke god i går, men jeg har stor tro på ham. Han bli litt enkel å lese, føler jeg. Det kan kanskje komme av at han har litt lite selvtillit/for stor respekt for motstanderen. Kan minne litt om Walcott i starten, synes jeg.

 

Arshavin viser jo klasse, ikke bare kan han slå stikkere, men han kan crosse også! Jeg er begeistret.

Lenke til kommentar
Bendtner skapte farligheter med en gang han kom inn. Skjønner ikke at Bendtner får så mye pepper som han gjør, han er mye involvert og skaper ting. Dessverre så er førstetouchen hans til tider helt forferdelig.

At Bendtner er mye involvert er fordi han er det eneste naturlige oppspillspunktet vi har i laget med Adebayor skadet. Men det Bendtner får til er sjelden noe mer enn i beste fall at han får kontroll på ballen og spiller en støttepasning tilbake igjen. Veldig ofte i disse situasjonene mister Bendtner ballen, fordi teknikken og førstetouchen hans rett og slett ikke molder mål. For meg virker det også som at han er fullstendig blind for muligheter, og ser bare etter spillere som Nasri og Robin, som kan få til noe. Han er også håpløs i avslutningsfasen.

 

Edit: http://www.arsenal.com/news/news-archive/p...ins-real-madrid :(

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...