Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en patetisk andreomgang av Arsenal. Hva faen er det vi egentlig driver med? Å bytte ut en Nwaneri med mål i pausen er seriøst kriminelt. Jeg driter i at han hadde gult. Du bytter ikke ut han i pausen for Martinelli når du leder.

PL er over. Pool har to kamper tilgode på oss, som de mest sannsynlig vinner, 11 poeng opp. Det skjer ikke. Bare å gratulere.

Lenke til kommentar

Dette er sesong 3 med samme type fotball. Lagene i PL vet hva som kommer og kan dermed lettere tilpasse seg.

Når vi kjøpte Zinchenko/Jesus var det ingen som forventet at vi skulle utfordre City. Forrige sesong virket prosjektet på mange måter å ferdigstilles og vi hadde rundt 40 poeng etter 20 kamper da også.

Jeg tror den største utfordringen med fotballen vi spiller er at den begrenser en del av den offensive kreativiteten og blir veldig forutsigbart. Det er et veldig fokus på posisjon og struktur, så spillere som Martinelli og Grealish(City) virker å falle litt bort. Vi er sjeldent i ubalanse, men det blir ikke lagene vi spiller mot heller. Veltman visste veldig godt hva han ville møte i dag - det var en Trossard som ville skjære inn fra venstre, kanskje Califiori ville prøve å overlappe og muligens noen kombinasjoner med Merino. De kan sette opp en lav blokk med sikring så kommer vi ingen vei.

Jeg tar denne type fotball 10/10 ganger, men jeg tror det krever noe ekstra i siste tredjedel for å ta det til nye høyder. Nwaneri kunne gjerne blitt på banen også, jeg ville heller tatt av Trossard.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (23 timer siden):

Liverpool har vunnet for lenge siden uansett. Men det er en total mangel på å løse problemene vi møter. Fungerer ikke laget i 2. omgang finnes det aldri et ekstra gir. Klarte knapt å skape sjanser etter utligningen. Det er helt tomt. Plan A FC. 

Snakker om. Det er fullt overkommelig å ta igjen Liverpool. 

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (22 minutter siden):

Snakker om. Det er fullt overkommelig å ta igjen Liverpool. 

Jeg tror vi er mange som sliter med å se at det skal bli akkurat Arsenal som gjør det.

Målt opp mot de to forrige sesongene så har ikke laget sett særlig bra ut hele sesongen og det er ingen tegn til bedring heller, og la oss ikke glemme at lagets beste spiller kommer til å miste mange kamper.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Dagner said:

Jeg tror vi er mange som sliter med å se at det skal bli akkurat Arsenal som gjør det.

Målt opp mot de to forrige sesongene så har ikke laget sett særlig bra ut hele sesongen og det er ingen tegn til bedring heller, og la oss ikke glemme at lagets beste spiller kommer til å miste mange kamper.

La oss ikke krisemaksimere totalt. Vi ligger på andreplass 6 poeng bak etter halvspilt sesong, og Liverpoool ga akkurat bort to poeng på hjemmebane mot bunnlaget ManU.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (1 time siden):

La oss ikke krisemaksimere totalt. Vi ligger på andreplass 6 poeng bak etter halvspilt sesong, og Liverpoool ga akkurat bort to poeng på hjemmebane mot bunnlaget ManU.

Syns ikke jeg krisemaksimerer noe særlig her.

Av de 3 siste sesongene er dette den sesongen jeg ser på det som minst sannsynlig at vi klarer å vinne PL, og det er av andre grunner enn andreplassen vi ligger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...