Taxmannen Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Nani har mer talent for framtiden. Jeg har ikke sagt noe om hvem som er best nå, men du trenger ikke være rakettforsker for å se at Nani vil bli bedre om han får ut potensialet sitt. Jeg skjønner virkelig ikke at du kan stå inne for det du skriver. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Nani har mer talent for framtiden. Jeg har ikke sagt noe om hvem som er best nå, men du trenger ikke være rakettforsker for å se at Nani vil bli bedre om han får ut potensialet sitt. Jeg skjønner virkelig ikke at du kan stå inne for det du skriver. Walcott er rask, å har god teknikk. Hva har Walcott som ikke Nani har når det kommer til ferdigheter? Walcott er oppfostret i det Engelske spillet, Nani er ikke. Å trenger tid, for mye kanskje i mine øyne. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Fantastisk lag Wenger har satt sammen i dag. Kampen starter straks! Gleder meg Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Walcott er rask, å har god teknikk. Hva har Walcott som ikke Nani har når det kommer til ferdigheter? Walcott er oppfostret i det Engelske spillet, Nani er ikke. Å trenger tid, for mye kanskje i mine øyne. Nani har ikke Walcotts fart, først og fremst. I tillegg vil jeg si at Nani er noe dårligere på det taktiske enn det unge Walcott er. (av hva jeg har sett, selvfølgelig.) Offensivt, selvfølgelig, Walcott er elendig defensivt. Uansett, det taktiske kan trenes/læres, fart er vanskelig å forbedre seg vesentlig i. I tillegg er Walcott tre år yngre enn Nani. Jeg forsto egentlig ikke hele innlegget ditt. "Å trenger tid, for mye kanskje i mine øyne". Hvem trenger tid, Walcott eller Nani? Etter mitt syn trenger begge tid, ingen tvil om at begge to kan bli meget gode. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Fantastisk lag, rett og slett. I dag vinner vi 3-0. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Hva faen skjer med dette? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Van Persie bommer fra 5 meter, etter elegant forspill fra Arshavin. Men vi tar dette. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg blir så jævlig sur når jeg ser hvilke skader vi har. 5 av de som kunne gått rett inn i nesten hvilket som helst lag. Før de ble skadet vel å merke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Nasri er vill. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Kan noen forklare meg hvorfor ikke Nasri spiller til venstre og Vela spiller spiss sammen med RvP? Trenger vi en midtbanefemmer på Emirates? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 FY FAEN I HELVETE ER DET MULIG Å IKKE FÅ DEN BALLEN I MÅL=?! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Dette har begynt å bli usaklig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Okey Wenger, tid for å sette inn på ekstra skyts. Vent, vi har bare 17-åringer. Nevermind. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Få eit måååååååååååååååååååååååål Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Vi har gidd opp. Dette er faen meg begredelig. Vi viser ingen vilje til å ta ballen å slå dette tegneserielaget. Dette er faen meg KVALMT. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Og då var det mest sannsynleg CL tapt. Forresten må vel RvP ha satt ein slags rekord i å treffe treverket denne sesongen? Oppe i 14-15 gongar no. Endret 28. februar 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis Arsenal ikke kommer til CL neste år så går Adebayor, RvP, Fabregas og Walcott til noen andre klubber. Det har de sagt selv... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis Arsenal ikke kommer til CL neste år så går Adebayor, RvP, Fabregas og Walcott til noen andre klubber. Det har de sagt selv... Nei, det har dei ikkje. Når det er sagt så er det ikkje usannsynleg at dei forsvinn. Ikkje at eg hadde hatt noko imot at Adebayor forsvinn. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Er som vanlig altfor opptatt til å få med meg kampen, damnit. Burde jo egentlig være førsteprioritering, så må begynne å planlegge bedre fremover så jeg får med meg kampene ... Skuffende å spille 0-0 idag. La Fulham 10 spillere bak ballen gjennom hele kampen som vi er så vandt til? Og hvorfor spiller vi uavgjort gang på gang mot lag vi burde vinne mot i PL, når vi vinner mot Roma som er mye tøffere motstand. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Fulham var ok sånn sett. Dei spelte ikkje spesielt defensivt til å vere eit bortelag, og hadde eit par farlege sjansar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå