Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kødder med City på fuckings Etihad, dette står det stor respekt av! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september BIlly Bones skrev (Akkurat nå): Hva skjer?? Hva som skjer? Dette er forhåpentligvis den nye standarden, get the fuck in Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Det er så jævla korrupt. Helt patetisk, Fuck deg Olivier. Din korrupte titte. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september (endret) Jeg gikk på en jævla rampage her tidligere om at nå gidder jeg ikke mer, men dette tar faen meg kaka. Fuck PL og søppel dommere. Takk for meg fellow supportere, nå er det bort og ut for meg. Jeg gidder faen ikke dette korrupte dritet mer Endret 22. september av Dagner Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september (endret) Hva i blåsvarte helvete er det som skjer der? Endret 23. september av Liquidkey Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september jævla bullshit. Cityspillere har sparket bort ballen et par ganger og ingen av dem har fått gult. Dette skjer i samme bevegelsen som når dommer blåser. Latterlig. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Angre gang på få kamper at dommeren misbruker regelverket for å straffe Arsenal. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Jeg klarer faen ikke bry meg helt egentlig, dette er nok et eksempel på hvor korrupt og ødelagt denne ligaen er, hva faen skjer her liksom. Gratulerer til shitty med nok et ligagull, hadebra Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september BIlly Bones skrev (1 minutt siden): Angre gang på få kamper at dommeren misbruker regelverket for å straffe Arsenal. Det er bare vi som får på sånn der. City har holdt på hele kampen, pep sparket ihjæl en stol. Skjer ingenting. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Folk hyller fuckings Haaland, men ingen debatt rundt at han spiller på det som kanskje er verdens mest korrupte lag Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Men la gå, er det et lag i PL som faktisk har solid nok forsvar til å dra i land seier her så er det akkurat Arsenal. Parker den jævla bussen og la Saliba og Gabriel ta seg av Haaland slik de har gjort flere ganger de siste sesongene... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september (endret) Unødvendig av trossard da. Han har hatt overtenning lenge. Kunne fint fått gult for den i ryggen og ikke at han sparket bort ball. Helt idiotisk med sekunder igjen av omgangen. Edit VAR bekrefter, var for å sparke bort ball. Da er jeg enig i alt 😂 Endret 22. september av barezell Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september barezell skrev (Akkurat nå): Unødvendig av trossard da. Han har hatt overtenning lenge. Kunne fint fått gult for den i ryggen og ikke at han sparket bort ball. Helt idiotisk med sekunder igjen av omgangen. Her er det mangel av fotballforståelse av dommer. Blåser i samme bevegelse, Doku får ingenting for å sparke bort ballen tidligere i kampen. Skal det dømmes på slikt, så må det dømmes HVER gang. Ikke bare mot oss. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september (endret) barezell skrev (4 minutter siden): Unødvendig av trossard da. Han har hatt overtenning lenge. Kunne fint fått gult for den i ryggen og ikke at han sparket bort ball. Helt idiotisk med sekunder igjen av omgangen. Unødvendig ja, spesielt med vår nylige hendelse med Rice, men allikevel, han ødelegger jo ikke akkurat for at City kan sette hurtig i gang og få gode muligheter. Ja, det er idioti å gjøre dette, men ikke faen om det er andre gule og utvisning. Og ja, som @ChopperRead er inne på, hvorfor skal vi alltid få kort på dette når motstander gjør akkurat det samme uten konsekvenser.... Endret 22. september av Dagner Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september (endret) 4 minutes ago, barezell said: Unødvendig av trossard da. Han har hatt overtenning lenge. Kunne fint fått gult for den i ryggen og ikke at han sparket bort ball. Helt idiotisk med sekunder igjen av omgangen. Men hvorfor dømmes det ikke da på Haaland? Hvorfor dømmes det ikke da på Doku? «i hAd nO cHoIce» Dommerne krever hovedrollen i det som er et kjempeoppgjør, og gjør det så inkonsekvent som kun PL dommere klarer å gjøre det. Antifotball. Endret 22. september av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Og får å nevne enda en ting, som kommentator nevner nå, Kovacic hadde en grisetakling på Martin i forrige oppgjør uten konsekvenser.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå