Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjansespill av arsenal å kvitte seg med Smith-Row, Nketiah, Ramsdale og Reiss Nelson. Alle er "homegrown". Ikke at jeg tror at alle fire forsvinner i dette vinduet. Men en tropp må som kjent ha minst 8. Forsvinner disse 4 så har arsenal 6 igjen i a-lagstroppen + Karl Hein. Da må arsenal se til akadamiet eller ut på homegrown markedet. Og er det noe andre klubber vet å utnytte så er det å ta blodpris for homegrown-spillere når de vet motparten ikke har noe valg.

Lenke til kommentar
mellomkjøttet skrev (15 timer siden):

Sjansespill av arsenal å kvitte seg med Smith-Row, Nketiah, Ramsdale og Reiss Nelson.

Dette tror jeg klubben har kontroll på, og dermed ikke noe sjansespill, siden ingen av disse spiller fast eller mange minutter i det hele tatt så kan de enkelt erstattes, Nwaneri og Lewis-Skelly er to jeg ser for meg får førstelagsstatus om absolutt nødvendig.

Lenke til kommentar
On 3.8.2024 at 10:12 AM, Liquidkey said:

Til det beste for begge parter, men denne svir skikkelig. Mange glemmer hvor enormt god og viktig han var før skaden og Ødegaard kom til klubben. Håper han finner tilbake til den formen for Fulham.

Tja han hadde en god sesong for 3 år siden. Skader har nok gjort sitt, men han har ikke gjort allverden før eller etter. 

Lenke til kommentar

Ryktene sier at Trossard sin manglende "feiring" i går var en slags protest mot at han ikke får starte kampene. 

Jeg kan forstå han da Martinelli har vært litt opp og ned det siste året, men samtidig så har jo ikke Trossard stått frem som noe klassespiller de gangene han har fått tillit fra start? Utretter vanligvis mest når han kommer på sent i kampene.

På sikt hadde det jo vært greit å få samkjørt venstresiden litt mer, men vanskelig å få den like effektiv som høyresiden med White, Martin og Saka som spiller så og si alt.

Endret av Dagner
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Dagner said:

Skal få jobbe litt for den plassen om Partey fortsetter som han gjorde i går.

Partey er ikke god nok. Aston Villas største sjanse i går skyldes Partey. At han scoret et flaksemål endrer ikke at han er det svake leddet i laget. Sammen med Magalhaes. Men der har vi allerede hentet inn Califiori som på sikt tar over venstre stopperplass. Med Merino på plass har ikke laget lenger noen svake ledd. Partey kan selges fordi Jorginho er bedre reserve.

Lenke til kommentar
mellomkjøttet skrev (Akkurat nå):

Partey er ikke god nok. Aston Villas største sjanse i går skyldes Partey. At han scoret et flaksemål endrer ikke at han er det svake leddet i laget. Sammen med Magalhaes. Men der har vi allerede hentet inn Califiori som på sikt tar over venstre stopperplass. Med Merino på plass har ikke laget lenger noen svake ledd. Partey kan selges fordi Jorginho er bedre reserve.

Sett vekk fra målet så hadde Partey hadde mange gode involveringer i går, jeg tror han er litt rusten og vil komme seg med mer spilletid. 

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Dagner said:

Sett vekk fra målet så hadde Partey hadde mange gode involveringer i går, jeg tror han er litt rusten og vil komme seg med mer spilletid. 

Forhåpentligvis. Han har vært mye skadeplaget og det går utover touchen hans. Han er en katastrofe med ballen i beina. Men god taktisk. I fjor spilte han bare fem 90-minuttere i PL. 16 kamper totalt gjennom hele sesongen. Laget kan rett og slett ikke stole på han. Han er en som kan komme opp med en god enkelt-kamp her og der.

Det eneste jeg ser som kan redde Parteys karriere i Arsenal er om Merino er kjøpt som backup til Rice i 8-rollen. Da konkurrerer han ikke med Partey. Men jeg tror Arteta foretrekker Merino i 6-rollen fremfor Partey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...