skaftetryne32 Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april barezell skrev (12 minutter siden): Ramsdale er nok en bedre shotstopper, Absolutt, og han er fremdeles en meget god moderne keeper. En Type som Nick Pope hadde nok vært en av verdens beste keepere før Manuel Neuer satte en ny standard for hva oppgavene til en keeper skal være. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai (endret) Det svir litt, men vi får vel holde med spuds i kveld 🤢🤮, det er kanskje en liten fordel om de har noe å spille for. Endret 2. mai av skaftetryne32 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Likte det jeg så fra Timber på banen i dag. Soleklart den beste kandidaten for venstreback til høsten. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai En rotasjon mellom tomi, timber og white på backene gjør meg happy! 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Ryktes om at Zinchenko og Kiwior går, da sitter vi på venstreback igjen med Timber som spilte første og siste kamp denne sesongen, Tomi som har vært ute med skade store deler av sesongen og muligens Tierney som hadde 100 dager ute med skade i 23/24 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Sett Zinny til Bayern rykter, men ikke lest noe om Kiwi. Virker rart om han skal gå. Ung og hadde jo en rekke bra kamper i år. Ny venstre back er kanskje uansett en av posisjonene som må styrkes. Sammen med spiss og evt. midtbane om Partey blir borte. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni barezell skrev (24 minutter siden): Sammen med spiss og evt. midtbane om Partey blir borte. Saka må ha en backup. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni 19 hours ago, skaftetryne32 said: Saka må ha en backup. Like greit å beholde Nelson da backup'en aldri får spille allikevel. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni skaftetryne32 skrev (19 timer siden): Saka må ha en backup. Kanskje det var en tanke bak å teste ut Martinelli på høyre i slutten av sesongen? Gull om han kan spille både høyre og venstre. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Reg2000 skrev (4 minutter siden): Like greit å beholde Nelson da backup'en aldri får spille allikevel. Nelson hadde så mye potensiale, men ble aldri god nok for oss, han er også høyrebent så ikke en som er egnet til å spille på høyresiden. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Endelig noen konkrete ryker. Romano melder om prat med Bologna om Calafiori. Spiller skal være gira, handler bare om å bli enige om sum (vi er gode der.. ) 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Greit med Jorginho, men la det for all del ikke bli for mange Italienere på laget Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Calafiori virker dog som en ganske perfekt Arteta back, nesten litt Ben White kloning er mitt foreløpige inntrykk. Helt sjef defensivt, men kan spille ball som en midtbanespiller. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli https://www.arsenal.com/news/riccardo-calafiori-signs-arsenal Calafiori bekreftet. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Solid signering håper jeg Spent på om det blir noen fler eller ikke. Ser ut som ESR ender i Fulham, vet ikke helt hva jeg synes om at vi slipper han. Strengt tatt hadde han vel ikke fått spilt uansett og unner han å få spilt en sesong eller to fast uten krøll. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli barezell skrev (59 minutter siden): Ser ut som ESR ender i Fulham, vet ikke helt hva jeg synes om at vi slipper han. Strengt tatt hadde han vel ikke fått spilt uansett og unner han å få spilt en sesong eller to fast uten krøll. Ja hadde fortrukket at han fikk spille, det er noe spesielt med spillere som oppfostret i eget akademi, en blir litt mer glad i dem, men det virker som om Arteta ikke stoler nok på ham til å la han spille, så da er det nok for det beste at han finner en ny klubb, selv om det er litt achy breaky 💔 for mange supportere. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Begynner (heldigvis) å bli litt trangere om plassen i laget, synd for talenter som skadeplagede ESR som viste noen fine tendenser på de få sjansene han fikk, men veldig forståelig at han nå dessverre går Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Får håpe det er buy back clause. Sikkert ikke😔 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli barezell skrev (1 time siden): Får håpe det er buy back clause. Sikkert ikke😔 Både buy back og sell on clause håper jeg, jeg føler vi selger spillerne våre relativt billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå