Liquidkey Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar 0-2. Diaz. Ingen grunn til at det skal ende 0-2 her, men det er perioden vi er i nå. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar barezell skrev (6 minutter siden): Får se hva vi gidder. Lover ikke noe. Tror heller det står på hva laget klarer. Perverst hvor mye dette laget sliter med å score mål Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Sånn skal man score. Take notes Havertz. (Og resten) Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Dagner skrev (Akkurat nå): Tror heller det står på hva laget klarer. Perverst hvor mye dette laget sliter med å score mål Ja, er ikke lagt unna krise nå. Begynner bli mange på rad. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Gleder meg til å se hva grunnen var denne gangen. Ble banen vanna for mye her og? 😅 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Surt, men ikke overraskende. Alt i alt en veldig underholdende kamp, Martin skulle nok hatt kort for all sytingen, men ellers syns jeg dømmingen var meget bra her. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar KANE2009 skrev (1 minutt siden): Gleder meg til å se hva grunnen var denne gangen. Ble banen vanna for mye her og? 😅 Han kommer til å si samme som blir sagt her. Vinner ikke uten å score. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Dagner skrev (Akkurat nå): Surt, men ikke overraskende. Alt i alt en veldig underholdende kamp, Martin skulle nok hatt kort for all sytingen, men ellers syns jeg dømmingen var meget bra her. Martin og Jorginho. Ellers enig, ganske bra dømming og spillet fikk flowe. Dere dominerte først omgang og burde hatt et par med litt marginer etc på deres side. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jepp, egentlig en kamp hvor vi gjør mye bra, men hva faen hjelper det når vi sliter så mye med å score Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar barezell skrev (Akkurat nå): Han kommer til å si samme som blir sagt her. Vinner ikke uten å score. Tenkte mer fra Twitter fansen som KimmoFC etc. Dette er hva jeg refererte til: https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/sport/football/article-12898241/amp/Arsenal-fans-claim-Liverpool-overwatered-Anfield-purpose-Gunners-playing-surface-DANGEROUS-draw.html 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Dagner skrev (Akkurat nå): Jepp, egentlig en kamp hvor vi gjør mye bra, men hva faen hjelper det når vi sliter så mye med å score Skjønner frustrasjonen meget godt, vært sånn i perioder med Liverpool før også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Søppel, igjen. Dette minner meg om sistene årene med Wenger-ball. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar MartinF skrev (2 minutter siden): Søppel, igjen. Dette minner meg om sistene årene med Wenger-ball. Ser ikke likheten? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar barezell skrev (1 minutt siden): Ser ikke likheten? Lag som tidvis dominerer banespillet, skaper sjanser, men uten at det resulteter i noe som helst. I tillegg til en manager som ikke akter å endre kampbildet, treg med å gjøre endringer, og har klare mangler i stallen som de ikke virker å være så veldig interessert i å fikse. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Altså banespillet er jo på høyt nivå. Starter kampen i voldsomt tempo og Liverpool klarer ikke helt å holde følge, og det ender som en av de bedre omgangene i år (sett bort i fra fraværet av mål). Vi mangler ikke bare en god spiss. Alle målscorerne på laget sliter med pløsete avslutninger og seig beslutningstaking. Må skje mer enn bare en signering. FA-cupen var siste realistiske sjanse på et trofé denne sesongen. Synd. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Klarer laget å finne en balanse mellom det offensive fra forrige sesong og det defensive vi har denne sesongen så er mye gjort. Så mye som vi dominerer spillet så hadde en kraftpakke av en spiss vært godt å ha. Nketiah og Jesus er ikke god nok og sistnevnte sliter for mye med skader, kan ikke si at Havertz la inn noe god søknad til flere kamper som spiss i dag. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Joda, men først og fremst må han jo ha en spiss eller to å jobbe med.... Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Fuckings Richarlison har nå scora flere mål på 6 kamper enn både Nketiah og Saka har klart hele sesongen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Mangler mål i hele laget nå. Kommer til å ordne seg, men skuffende lite rykter på transfer fronten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå