Liquidkey Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Spent på Havertz på topp i så fall! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Hvem sa at Ramsdale ikke har passningsfot? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Veldig spesielt å spille med hvite drakter med hvit skrift på ryggen. Mulig det bare er streamen min som er lav kvalitet, men jeg ser draktnummer og navn kun på nærbilder. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Just now, Tåkefyrste said: Veldig spesielt å spille med hvite drakter med hvit skrift på ryggen. Mulig det bare er streamen min som er lav kvalitet, men jeg ser draktnummer og navn kun på nærbilder. Har HD stream på 55 tommer og sliter selv. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Altfor høy Tottenham-faktor på de draktene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Tåkefyrste skrev (2 minutter siden): Veldig spesielt å spille med hvite drakter med hvit skrift på ryggen. Mulig det bare er streamen min som er lav kvalitet, men jeg ser draktnummer og navn kun på nærbilder. Arsenal satset på snøstorm i dag. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Forferdelige drakter, men tanken bak de er i det minste fin. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar 14 minutes ago, Tåkefyrste said: men jeg ser draktnummer og navn kun på nærbilder. Rettelse, etter noen ordentlige nærbilder så ser jeg nå at det bare er draktnummer og ikke navn. Så vanskelig kan det være 😅 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Er bare White som har navn på drakten. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar God sak med de hvite draktene. Kun 1 kamp. Synes Nelson generelt ser ok-bra ut når han får spille. Nkethia not so much. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Liquidkey skrev (44 minutter siden): Spent på Havertz på topp i så fall! Han har jævlig god tid i alle fall 😂 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) 1 minute ago, barezell said: Han har jævlig god tid i alle fall 😂 Alt for god tid og puslete avslutninger. Endret 7. januar av Liquidkey Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Tilbake til det vanlige hvor ballen uansett ikke skal i mål, men bra omgang og det beste jeg har sett fra laget på en stund. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Bra omgang ja, men frustrerende at det ikke går få ballen i mål. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Artig kamp, tror ikke jeg har sett Martin så forbanna før Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Snerk skrev (2 minutter siden): Hvordan er dette fortsatt 0 - 0? Arsenal driver ikke med målscoring, Liverpool får noen andre svare for Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ikke første gang Martinelli gjør det vanskelig for Trent, bra innhopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå