Reg2000 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 8 minutes ago, BIlly Bones said: Jeg savner en spiss som alltid er i boksen og venter på avlevering fra Saka/Martinelli. Trossard, Jesus og Nkethia vandrer mye frem og tilbake. Det virker ikke som Arteta vil ha den typen spiss. Vi spiller best med Jesus som deltar mer i spillet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Er ikke eddie den typen spiss. Fox in the box? Vi klarer jo aldri mate han med noe som helst. Liker oss langt bedre med Jesus som linker vesentlig bedre med wingene. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Saka! Puuuuure class! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Ingen gule for alle taklingene på Saka, men Saka selv får gult for å drøye tid. Greit å bli imponert over dommerne i midtuka også! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Rimelig vilt. Ikke rart han blir skadet? Blitt klippa ned 8-12 ganger? 🥵 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 barezell skrev (19 minutter siden): Rimelig vilt. Ikke rart han blir skadet? Blitt klippa ned 8-12 ganger? 🥵 Jepp!! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Skal faktisk gi Havertz litt skryt for posisjonering og løp, synd fyren har NULL ballkontroll Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Vanskelig å forklare hvor viktig Rice er i dette laget. Rå forestilling av Trossard, og som jeg nevnte i den andre tråden er dette mål nr.6 denne sesongen og Saka står for samtlige assists. Trossard over Nketiah anyday! Saliba er fortsatt en av verdens beste stoppere. Martinelli er fortsatt rå. Zinchenko er litt anonym, men scorer. Havertz? Litt vondt å gi fyren skryt, men han har gode løp og posisjoneringer, synd han mangler ballkontroll og ikke vet helt hva han skal gjøre når han får ball. Selv om jeg nok en gang syns vi mangler sluttprodukt så er det fint å se at vi komfortabelt vinner kamper uten Martin, så får vi håpe han kommer tilbake med formen fra forrige sesong. Og jeg savner fortsatt Xhaka... 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2023 Del Skrevet 25. november 2023 Sterk borteseier 😚 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Blir det Ramsdale eller Raya fremover? Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (8 minutter siden): Blir det Ramsdale eller Raya fremover? Raya tipper jeg, men jeg føler egentlig Ramsdale er bedre på alt inkludert personlighet, Raya er bittelitt bedre med ballen i beina å bittelitt mer kreativ, men ikke nok til rettferdiggjøre det som har skjedd. Ramsdale har på ingen måte spilt seg ut, å Raya har ennå ikke spilt seg inn, men Raya starter nok. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Virker veldig tydelig som at Raya er første valg ja. Personlig liker jeg Ramsdale bedre 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Tro om euforien har roet seg litt hos våre hvite «venner» i nord-london Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 3 hours ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Blir det Ramsdale eller Raya fremover? Raya er klart førstevalg. Tipper ramsdale blir solgt i sommer. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Raya har fortsatt ikke bevist en drit imo Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 7 minutes ago, Dagner said: Raya har fortsatt ikke bevist en drit imo Raya er bedre på å sette igang angrep med langpasninger o.l. Det er bl.a derfor han er førstevalg Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Reg2000 skrev (1 time siden): Raya er bedre på å sette igang angrep med langpasninger o.l. Det er bl.a derfor han er førstevalg Og allikevel er vi mye dårligere fremover denne sesongen. Ramsdale reddet oss i flere kamper forrige sesong, har fortsatt ikke sett Raya gjøre noe spektakulært Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 23 minutes ago, Dagner said: Og allikevel er vi mye dårligere fremover denne sesongen. Ramsdale reddet oss i flere kamper forrige sesong, har fortsatt ikke sett Raya gjøre noe spektakulært Det er ikke hva jeg eller du tror som er avgjørende, men hva Arteta verdsetter. Raya ligger på topp i PL statistikken for vellykkede langpasninger bl.a. Det gjør ikke Ramsdale. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Raya er gir meg ingenting... De langpasningene er det laaaangt i mellom hver gang han lykkes med. Ramsdale gjorde ingenting for å fortjene å bli benket. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 5 mål på 45 minutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå