Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Missforstå meg rett her. På topp er disse spillerene alle gode nok. Samtlige er for ustabile.

For å ta Theo og Denilson først: Begge på sin top er veldig gode, spesielt Theo. Men han vil bli mye bedre om 2-3 år. Gutten er fortsatt ung og mangler fortsatt endel styrke, noe som vil komme med tiden. (man er ikke på top styrke messig før man er ca 30år). Jeg ser potsensialet i alle de jeg nevnte og tviler ikke et sekund på at de vil bli mye bedre enn de er idag. Spør du meg så er det alikevel fortsatt stor forskjell på Denilson og Flamini, spesielt bakover på banen, men også fremover. Denilson har gode kamper, men statestikken på passninger osv er høyere hos Flamini. Jeg tror at det ikke er tvil fra noen av oss at vi fortsatt kunne ønske at vi hadde Flamini enda.

 

Det positive i dette er at jeg tror Arsenal er overlegent det beste laget i verden om 2-3 år, uten spillerkjøp (og uten skader!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denilson og Flamini har to heilt forskjellige måtar å spele på. Flamini er som ei lita duracell-kanin og spring rundt heile kampen, og er difor lettare å legge merke til. Denilson (som forresten er fire år yngre enn Flamini) er mykje bedre i posisjoneringa og treng difor ikkje å springe like mykje. Då er det gjerne lett å oppfatte han som mindre aggresiv enn Flamini. Gilberto var jo lenge sterkt undervurdert, og 'ingen' tykte han gjorde ein bra jobb, heilt til dei såg korleis det var når han var ute av laget. Eg følar Denilson gjer mykje av den samme jobben, og får mykje av den same behandlinga av fans. Eg tykkjer Denilson har eit mykje større potensial enn Flamini. Det Flamini var god på var å innsjå sine begrensa ferdigheiter og heller spele på det han var god på, og det gjorde han veldig bra i fjor.

 

Dei beste i kampen i går var for meg Denilson, Gallas (som uheldigvis er vår beste forsvarar) og Diaby. Eboue var heller ikkje verst, beste eg har sett på lenge. Faktisk tykkjer eg Bendtner var ok også, han hadde nokre horrible avslutningar og mottak, men skapte uro heile tida og var ofte involvert.

Lenke til kommentar
Denilson og Flamini har to heilt forskjellige måtar å spele på. Flamini er som ei lita duracell-kanin og spring rundt heile kampen, og er difor lettare å legge merke til. Denilson (som forresten er fire år yngre enn Flamini) er mykje bedre i posisjoneringa og treng difor ikkje å springe like mykje. Då er det gjerne lett å oppfatte han som mindre aggresiv enn Flamini. Gilberto var jo lenge sterkt undervurdert, og 'ingen' tykte han gjorde ein bra jobb, heilt til dei såg korleis det var når han var ute av laget. Eg følar Denilson gjer mykje av den samme jobben, og får mykje av den same behandlinga av fans. Eg tykkjer Denilson har eit mykje større potensial enn Flamini. Det Flamini var god på var å innsjå sine begrensa ferdigheiter og heller spele på det han var god på, og det gjorde han veldig bra i fjor.

 

Dei beste i kampen i går var for meg Denilson, Gallas (som uheldigvis er vår beste forsvarar) og Diaby. Eboue var heller ikkje verst, beste eg har sett på lenge. Faktisk tykkjer eg Bendtner var ok også, han hadde nokre horrible avslutningar og mottak, men skapte uro heile tida og var ofte involvert.

Veldig, veldig enig med deg.

Du traff spikern på hodet ang Denilson og Gilberto.

Lenke til kommentar
Da blir det vel 0-0, da. Om ikke Arshavin får spille hele kampen, da har jeg tro på at noe kan skje!

 

 

Noen ganger får jeg lyst til å hente inn fem-seks spillere på over to meter som kan stå i angrep og rett og slett bryte ballen i mål. Det hadde vært noe til plan B.

Det er nok ikke løsningen. Vi har definitivt gode nok spillere til å score mål, det vi trenger er den offensive mentaliteten som vi hadde med Invincibles, vi visste at vi var gode og vi visste at vi ville få mål. Grunnen til at vi mangler denne er at vi har et ungt lag, med få erfarne spillere som har vært i klubben i lang tid. Det er prisen vi må betale for å få et fantastisk lag om 2-3 år.

 

Lenke til kommentar
Da blir det vel 0-0, da. Om ikke Arshavin får spille hele kampen, da har jeg tro på at noe kan skje!

 

 

Noen ganger får jeg lyst til å hente inn fem-seks spillere på over to meter som kan stå i angrep og rett og slett bryte ballen i mål. Det hadde vært noe til plan B.

Det er nok ikke løsningen. Vi har definitivt gode nok spillere til å score mål, det vi trenger er den offensive mentaliteten som vi hadde med Invincibles, vi visste at vi var gode og vi visste at vi ville få mål. Grunnen til at vi mangler denne er at vi har et ungt lag, med få erfarne spillere som har vært i klubben i lang tid. Det er prisen vi må betale for å få et fantastisk lag om 2-3 år.

Jeg er usikker på dette. Vi har spillere som briljerer når de får litt rom. Det så vi jo mot Roma (og det har vi sett mot andre gode lag), men mot lag i PL som ligger med 10 mann på egen banehalvdel, så blir det ikke rom og spillerne våre er, etter mitt syn, rett og slett for veike.

 

Hehe, vi vil få et fantastisk lag om 2-3 år. Enig i at det har blitt sagt lenge, men Wenger kjøper jo bare yngre og yngre. Derfor holder den setningen seg ganske bra.

Lenke til kommentar
Nei, Cesc har ikke gjort noe, men en spiller med slike kvaliteter gidder ikke å spille med Denilson, Song, Diaby og Eboue så mye lenger. Det sier seg selv. Og det skjønner jeg godt.

Nei, men jeg tror ikke han har noe imot å spille sammen med Arshavin, Nasri, Rosicky og Walcott.

 

RvP har vel nettopp takket nei til ny kontrakt med manglende kvaliteter i laget som begrunnelse?

Kilde på dette?

Lenke til kommentar

Håper for deres del at han signerer. Tror det blir et større tap for dere om RvP går, enn det Henry var. På den tiden var det flere stjerner i laget enn det det er i dag. Greit at dere har Adebayor, Bendtner, Vela og Eduardo, men det blir vanskelig å spille uten sannsynligvis dere beste spiller denne sesongen.

Lenke til kommentar
Nei, Cesc har ikke gjort noe, men en spiller med slike kvaliteter gidder ikke å spille med Denilson, Song, Diaby og Eboue så mye lenger. Det sier seg selv. Og det skjønner jeg godt.

 

Nei, men jeg tror ikke han har noe imot å spille sammen med Arshavin, Nasri, Rosicky og Walcott.

Nei, men da må vi vinne noe som betyr noe, og det tviler jeg på at vi gjør med dagens midtbane.

 

RvP har vel nettopp takket nei til ny kontrakt med manglende kvaliteter i laget som begrunnelse?

Kilde på dette?

 

GrandMa linket. ty.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det er prisen vi må betale for å få et fantastisk lag om 2-3 år.

Denne frasen har jeg hørt fra Arsenal-fans i mange år nå.

Det er sant. Det er ikke alltid de med potensial slår til, og vi har en fæl uvane med å selge de som blir gode. Men vi supportere lever i håpet på at alle 20-åringene våre blir verdensstjerner.

Rooney, Ronaldo, Berbatov, Nani, Anderson, Evans osv gjør at dere ikke kan kommer til å vinne PL på lenge! Og da har vi sikkert like mange nye gode talenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...