barezell Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Mangler bare neny fra 25m nå. Edit. Var Neny assist da! Endret 28. oktober 2023 av barezell Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 ESR ute med kneskade i dag? Synd, for det hadde vært verdifulle minutter. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Det der er ganske krise av White Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Liquidkey skrev (5 minutter siden): ESR ute med kneskade i dag? Synd, for det hadde vært verdifulle minutter. Jeg liker ESR, men man kan jo lure på om han er verdt å satse på så mye som han sliter med skade. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 5 minutes ago, Dagner said: Jeg liker ESR, men man kan jo lure på om han er verdt å satse på så mye som han sliter med skade. Sant. Men så god som han var før skaden som satte han lenge ut av spill, så er det vanskelig å ikke håpe. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Liquidkey skrev (Akkurat nå): Sant. Men så god som han var før skaden som satte han lenge ut av spill, så er det vanskelig å ikke håpe. Enig. Enormt talent, men må jo spille og det er vanskelig å finne plass. Ønsker virkelig at han skal lykkes. Sympatisk type. Viera har forsåvidt vært ganske ålreit i år så ingen krise at han får en start heller. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Ja, det begynner (heldigvis) å bli litt trangere om plassen på dette laget Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Det er helt forferdelig å se hvor lite Havertz skaper hver bidige gang han får en god ball kun noen meter fra mål Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Oser lav selvtillit, ganske frustrerende. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Full slakt her nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Faen, hadde håpet Rams skulle ha en god match i dag og kanskje ta tilbake plassen. Nå er vel den kampen over og han forsvinner i januar. Raya er så jævlig middelmådig, men Arteta elsker han, for some reason. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Ikke mye evne til temposkifte i dette laget. Det er en måte å spille på, og det er det man får. Endret 1. november 2023 av Liquidkey Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Har vi hatt skudd på mål? Kjip match for Ramsdale å starte når alle virker så daffe. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Tre skudd på mål totalt. Ett av dem skjer etter 95 minutter. Jeg er ikke veldig begeistret for ligacupen, så jeg sørger ikke. Men 2. omgangen var patetisk. Daff jogging på midtbanen og trege pasninger bakover når det fortsatt er plenty av tid til å få noe ut av kampen? Laget spilte med ett gir gjennom 95 min, og det var alt for lavt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Enig svakt. Man håper jo se mer når spillerne som ikke spiller så mye får sjansen, men samtidig når det blir for mange av de så sitter det liksom ikke helt. Tross alt sitter det ikke helt for første 11ern heller 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå