Dagner Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) ChopperRead skrev (4 minutter siden): Ran? Soleklart best i hele andreomgang. En omgang hver. Javell? Såg første omgang og fikk kun med meg siste 20 av andre omgang, har kun vglive å gå etter, men får ikke akkurat inntrykk av at vi fikk til helt de store utenom i slutten? Endret 21. oktober 2023 av Dagner Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Dagner skrev (1 minutt siden): Javell? Såg første omgang og fikk kun med meg siste 20 av andre omgang, har kun vglive å gå etter, men får ikke akkurat inntrykk av at vi fikk til helt de store utenom i slutten? Nei men vi hadde vel 75 prosent ball og ett kontinuerlig press, Chelsea hadde kanskje en kontring eller 2. Menmen, begredelig førsteomgang ødela. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 God andreomgang, men fy faen så mediocre Raya er. Fatter ikke hva Arteta ser i han. Ramsdale over Raya any fucking day of the week. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 ChopperRead skrev (1 minutt siden): Nei men vi hadde vel 75 prosent ball og ett kontinuerlig press, Chelsea hadde kanskje en kontring eller 2. Menmen, begredelig førsteomgang ødela. Godt å høre at det skjer ting i garderoben! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 MartinF skrev (3 minutter siden): God andreomgang, men fy faen så mediocre Raya er. Fatter ikke hva Arteta ser i han. Ramsdale over Raya any fucking day of the week. Jeg er helt enig. Raya har ikke imponert meg på noen som helst måte, ramsdale roter kanskje litt av og til, men jeg syns fortsatt han hadde en enorm sesong 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Dagner skrev (38 minutter siden): ramsdale roter kanskje litt av og til, men jeg syns fortsatt han hadde en enorm sesong Ramsdale har i tillegg +1 i karisma og personlighet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Still unbeaten though. Bra det med 2-0 til pause. To elendige keeperprestasjoner redder kampen. Endret 22. oktober 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Rimelig elendig keeperprestasjon på 2. målet til chelsea og. Forsåvidt vanskelig å forutse at Mydryk skal feilplassere den rett goal kanskje. 😛 Det er forsåvidt veldig bra å være ubeseiret mtp. at vi ikke har spilt mer enn 2-3? bra kamper. Hvis vi på et punkt her kommer i flytsonen og faktisk får til litt mer i angrep så er det gode muligheter for å kjempe om tittel, men slik laget ser ut så er virker det mesten mer sannsynlig at det går andre veien. Endret 22. oktober 2023 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Tenkte på begge keeperne ja, de var like dårlige. ^^ Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 barezell skrev (3 timer siden): Rimelig elendig keeperprestasjon på 2. målet til chelsea og. Forsåvidt vanskelig å forutse at Mydryk skal feilplassere den rett goal kanskje. 😛 Det er forsåvidt veldig bra å være ubeseiret mtp. at vi ikke har spilt mer enn 2-3? bra kamper. Hvis vi på et punkt her kommer i flytsonen og faktisk får til litt mer i angrep så er det gode muligheter for å kjempe om tittel, men slik laget ser ut så er virker det mesten mer sannsynlig at det går andre veien. Tror fortsatt vi trenger en skikkelig spiss før det begynner å løsne litt. Jesus er ofte skadet og det hjelper ikke at Nketiah har 3 gode kamper i året Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Grei skuring dette. Håper å få se litt ESR etterhvert Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ble mer spennende enn det burde. Fine mål da 😊 viktig borteseier! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) Forrige sesong vs så langt denne sesongen Endret 27. oktober 2023 av Dagner Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Raya-Vært litt krise siden han kom til laget, men allikevel fast keeper Havertz-Så og si fast plass på laget Martin-2 dårlige kamper og rett på benk Endret 28. oktober 2023 av Dagner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Vil heller påstå at Arteta "hviler" Ødegaard mot et så fryktelig dårlig lag som Sheffield united. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Arteta viser seg å være en massiv løgner. Hvorfor skal spillere orke å komme til Arsenal nå? Konkurranse på alle plasser, my ass. Syns synd på Ramsdale. Fortjener en klubb (og trener) som setter pris på han. At Raya har fått klippekort i mål nå er jo direkte pinlig. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Dagner skrev (3 minutter siden): Martin-2 dårlige kamper og rett på benk Tror nok dette dreier seg mer om å spille inn spillere på dette laget, Ødegård er altfor viktig for oss på dette punkt, vi er altfor avhengige av førsteelleveren vår, pluss som @Danielzu sier ikke akkurat motstand som skremmer livet av meg. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (10 minutter siden): Vil heller påstå at Arteta "hviler" Ødegaard mot et så fryktelig dårlig lag som Sheffield united. Det gir også mening, men samtidig hadde det kanskje vært bra for martin med et lite boost mot et dårlig lag, har som resten av laget vært langt fra topp denne sesongen. Edit: Men for all del, det er gøy å se ESR fra start Endret 28. oktober 2023 av Dagner Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg tror ikke Arteta har noen annen hensikt enn å hvile ham. Hadde han følt at Martin var i for dårlig form hadde han spilt ham i denne kampen for å øke selvtilliten. Mulig vi ser ham etterhvert, hvis Smith Rowe ikke har 90 min i beina eller laget sliter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå