ChopperRead Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Fyfaen Oliver, din feige faen 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 For en jævla korrupt liga det her er. Det er så soleklart rødt at til og med min døde bestemor kunne sett det. At de med VAR FREMDELES ikke griper inn, det er helt hinsides! 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Nå er det uten tvil at FA er kjøpt og betalt!!! To fuckings røde kort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Kovacic scorer nok det avgjørende målet skal vi se. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Helt sjukt han er på banen? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg lurer jo på om spillerene i city faktisk jubler om de skulle vinne denne kampen? Soleklart rødt og dommer ser ikke på skjermen engang. Skandale 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Helt vilt. Og når han at på til ikke gir gult på den 2. Der. VAR kan vel ikke gripe inn ettersom det er gult det er snakk om? Burde vært slik at de der siden det er snakk om en evt. Utvisning så burde de se på det. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg vet ikke jeg, men hvor er det blitt av han fyren på forumet som snakka om brune konvolutter og korrupsjon hele forrige sesong? Jeg slenger meg med han, fotballen er kjøpt og betalt Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Martinelli inn, digg. Så får vi se om city har betalt for seier eller kun enkeltsituasjoner Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 barezell skrev (14 minutter siden): Helt vilt. Og når han at på til ikke gir gult på den 2. Der. VAR kan vel ikke gripe inn ettersom det er gult det er snakk om? Burde vært slik at de der siden det er snakk om en evt. Utvisning så burde de se på det. Kan ikke gripe inn på gult nei, men det andre var jo også rødt. Pinlig dømming, as per fucking usual i den ligaen her. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 MartinF skrev (13 minutter siden): Kan ikke gripe inn på gult nei, men det andre var jo også rødt. Pinlig dømming, as per fucking usual i den ligaen her. Spør sikkert dumt, men kan man få direkte rødt når man har gult alt? Var smutthull? 😂 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Martinelli virker skrudd på. Gi han ballen! Skal Kai endelig bli helt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ake Bake søte! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Forsvaret jobber knallbra, men hvordan Nketiah får så mye spilletid er for meg et mysterium. Deilig med seier da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Takk fra PL. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Veldig bra kamp bakover. Med unntak av den nervøse starten. Haaland så langt neddi lomma på stopperne at det er nesten flaut og synes Ben White var veldig god. Fin lita luke på daka mot slutten og😂 Alt i alt godt fornøyd. Får håpe Saka, martinelli og partey alle er i god form om 14 dager. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ekstra digg når city skulle hatt rødt i tillegg. Litt krise første 20, men syns dette var en bra gjennomført kamp. Ikke overraskende så skaper vi ikke så mye og vi har jo flaks som scorer, men jeg tar den. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 City hadde vel deflection mål via tomiyasu mot oss i fjor så det er bare passende 😊 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Det irriterer meg fortsatt at Kovacic får spille de tre neste kampene… latterlig av Oliver og FA, det må være korrupt når han slapp unna TO GANGER 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå