Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Nei, tidenes sjanse var Chris Iwelumo mot Norge. Eller Steve Bruce da han spilte for United.

Glem ikke Giggs vs Arsenal.

Husker den ja, da han rundet keeper, men bommet. Men de to jeg nevner er verre.

Nei, Giggs har all verdens tid til å sette ballen i åpent mål, Bruce må skyte akkurat når ballen kommer, men alikevell en rimelig god prestasjon.

Lenke til kommentar
Nei, tidenes sjanse var Chris Iwelumo mot Norge. Eller Steve Bruce da han spilte for United.

Glem ikke Giggs vs Arsenal.

Husker den ja, da han rundet keeper, men bommet. Men de to jeg nevner er verre.

Nei, Giggs har all verdens tid til å sette ballen i åpent mål, Bruce må skyte akkurat når ballen kommer, men alikevell en rimelig god prestasjon.

Konklusjon: Latterlige avslutninger i alle situasjonene. :!:

Lenke til kommentar
Song er RÆV, makan til elendig spiller

Mener du det?

Ja, så du ikke kampen?

Helt ubrukelig. Var jo som dag og natt når Song kom inn for Diaby.

 

Det funker ikke å spille med Song og Denilson når vi skal vinne kamper

 

Huff... Du kan ikke så mye om fotball du. Grunnen til at det ble en stor forskjell er fordi de er forskjellige spillertyper.

Song er midtforsvar/Defangsiv midtbane spiller. Det er ikke meningen at han og Denilson skal spille samtidig, siden de har mye av den samme rollen. Diaby var i den kampen den kreative spilleren på midtbanen og det sier seg selv at laget vil bli dårligere etter en slik spiller med en slik viktig rolle forvinner, uten en lik erstatter.

Det var også slutten av kampen og hele Arsenal ble mer og mer bekymret for å slippe inn mål, siden borte mål er så farlig i CL.

Lenke til kommentar
Song er RÆV, makan til elendig spiller

Mener du det?

Ja, så du ikke kampen?

Helt ubrukelig. Var jo som dag og natt når Song kom inn for Diaby.

 

Det funker ikke å spille med Song og Denilson når vi skal vinne kamper

 

Huff... Du kan ikke så mye om fotball du. Grunnen til at det ble en stor forskjell er fordi de er forskjellige spillertyper.

Song er midtforsvar/Defangsiv midtbane spiller. Det er ikke meningen at han og Denilson skal spille samtidig, siden de har mye av den samme rollen. Diaby var i den kampen den kreative spilleren på midtbanen og det sier seg selv at laget vil bli dårligere etter en slik spiller med en slik viktig rolle forvinner, uten en lik erstatter.

Det var også slutten av kampen og hele Arsenal ble mer og mer bekymret for å slippe inn mål, siden borte mål er så farlig i CL.

 

Så det du sier,hvis jeg forstår deg korrekt,er at i forhold til hvor Song blir plassert i kampen og den rollen han blir påtatt ,så ble han ubrukelig? :thumbup:

Lenke til kommentar
"Arsenal boss Arsene Wenger says his side started the second half of their match against Roma with only nine men because Kolo Toure always wants to leave the dressing room last and was waiting for William Gallas to finish having treatment."

 

Mange fotballspillere har faste ritual som må utføres før kamp, og/eller i pausen. Som feks gå sist ut av garderoben, gå på do nr2, ta på venstresko før høgreskoen, høre på den og den sangen ect ect. Vis ikke blir de nedsyket til kampene de skal spille.

 

 

Deili med seier :)

Lenke til kommentar
Song er RÆV, makan til elendig spiller

Mener du det?

Ja, så du ikke kampen?

Helt ubrukelig. Var jo som dag og natt når Song kom inn for Diaby.

 

Det funker ikke å spille med Song og Denilson når vi skal vinne kamper

 

Huff... Du kan ikke så mye om fotball du. Grunnen til at det ble en stor forskjell er fordi de er forskjellige spillertyper.

Song er midtforsvar/Defangsiv midtbane spiller. Det er ikke meningen at han og Denilson skal spille samtidig, siden de har mye av den samme rollen. Diaby var i den kampen den kreative spilleren på midtbanen og det sier seg selv at laget vil bli dårligere etter en slik spiller med en slik viktig rolle forvinner, uten en lik erstatter.

Det var også slutten av kampen og hele Arsenal ble mer og mer bekymret for å slippe inn mål, siden borte mål er så farlig i CL.

 

Så det du sier,hvis jeg forstår deg korrekt,er at i forhold til hvor Song blir plassert i kampen og den rollen han blir påtatt ,så ble han ubrukelig? :thumbup:

 

Ja, rett og slett. Problemet til Arsenal er at de har så mange midtbane spillere som er skadet. Det er så mange at spillere som Bendtner spiller på midtbanen og Song må ha en altfor offangsiv rolle. Det er litt som å ha Ronaldo i forsvar eller Vidic som en offangsiv midtbane spiller. I disse possisjonene er de ganske ubrukelige.

 

Selvsagt må det legges til at Song er fortsatt ung og har stort forbedringspotensiale. I bunn og grunn er han ganske ubruklig fremover på banen i angrepspossisjon.

Lenke til kommentar
Song er RÆV, makan til elendig spiller

Mener du det?

Ja, så du ikke kampen?

Helt ubrukelig. Var jo som dag og natt når Song kom inn for Diaby.

 

Det funker ikke å spille med Song og Denilson når vi skal vinne kamper

 

Huff... Du kan ikke så mye om fotball du. Grunnen til at det ble en stor forskjell er fordi de er forskjellige spillertyper.

Song er midtforsvar/Defangsiv midtbane spiller. Det er ikke meningen at han og Denilson skal spille samtidig, siden de har mye av den samme rollen. Diaby var i den kampen den kreative spilleren på midtbanen og det sier seg selv at laget vil bli dårligere etter en slik spiller med en slik viktig rolle forvinner, uten en lik erstatter.

Det var også slutten av kampen og hele Arsenal ble mer og mer bekymret for å slippe inn mål, siden borte mål er så farlig i CL.

Kødder du?

Seriøst, selvfølgelig vet jeg at Song er defensiv midtbanespiller.

Men han spilte jo faen ikke defensivt i går, han var elendig både bakover og fremover og Wenger skulle heller bytta inn Ramsey enn Song.

Bare et tips, se på kampen i reprise og se KUN på Song og se hvor elendig innsats og hvor elendig han spiller.

Han er så treig i beina at Senderos ser ut som verdens raskeste i forhold.

 

Er enig i resten av innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Song er RÆV, makan til elendig spiller

Mener du det?

Ja, så du ikke kampen?

Helt ubrukelig. Var jo som dag og natt når Song kom inn for Diaby.

 

Det funker ikke å spille med Song og Denilson når vi skal vinne kamper

 

Huff... Du kan ikke så mye om fotball du. Grunnen til at det ble en stor forskjell er fordi de er forskjellige spillertyper.

Song er midtforsvar/Defangsiv midtbane spiller. Det er ikke meningen at han og Denilson skal spille samtidig, siden de har mye av den samme rollen. Diaby var i den kampen den kreative spilleren på midtbanen og det sier seg selv at laget vil bli dårligere etter en slik spiller med en slik viktig rolle forvinner, uten en lik erstatter.

Det var også slutten av kampen og hele Arsenal ble mer og mer bekymret for å slippe inn mål, siden borte mål er så farlig i CL.

Kødder du?

Seriøst, selvfølgelig vet jeg at Song er defensiv midtbanespiller.

Men han spilte jo faen ikke defensivt i går, han var elendig både bakover og fremover og Wenger skulle heller bytta inn Ramsey enn Song.

Bare et tips, se på kampen i reprise og se KUN på Song og se hvor elendig innsats og hvor elendig han spiller.

Han er så treig i beina at Senderos ser ut som verdens raskeste i forhold.

 

Er enig i resten av innlegget ditt.

 

Nei, men det er jo poenget mitt at han ikke spilte defensivt. Han kan ikke spille offensivt, men med han og denilson så blir det litt til at han tar litt mye av den offensive rollen. Det er forsåvidt ikke han sin egen feil, men faktisk (huff, første gang jeg sier dette) Wenger sin feil.

 

Grunnen til at han byttet inn Song i steden for Ramsey tror jeg er fordi han føler at Song er bedre def enn hva Ramsey er. Noe som Wenger har helt rett i. Når det er 10 min igjen av en kamp hvor stillingen er 1-0 er det viktigere at du vinner kampen med et mål, enn å satse for mye på å score et til og ha uflax og få 1-1.

Hadde det derimot vært til pause så hadde jeg vært enig med deg.

Lenke til kommentar
Song er RÆV, makan til elendig spiller

Mener du det?

Ja, så du ikke kampen?

Helt ubrukelig. Var jo som dag og natt når Song kom inn for Diaby.

 

Det funker ikke å spille med Song og Denilson når vi skal vinne kamper

 

Huff... Du kan ikke så mye om fotball du. Grunnen til at det ble en stor forskjell er fordi de er forskjellige spillertyper.

Song er midtforsvar/Defangsiv midtbane spiller. Det er ikke meningen at han og Denilson skal spille samtidig, siden de har mye av den samme rollen. Diaby var i den kampen den kreative spilleren på midtbanen og det sier seg selv at laget vil bli dårligere etter en slik spiller med en slik viktig rolle forvinner, uten en lik erstatter.

Det var også slutten av kampen og hele Arsenal ble mer og mer bekymret for å slippe inn mål, siden borte mål er så farlig i CL.

Kødder du?

Seriøst, selvfølgelig vet jeg at Song er defensiv midtbanespiller.

Men han spilte jo faen ikke defensivt i går, han var elendig både bakover og fremover og Wenger skulle heller bytta inn Ramsey enn Song.

Bare et tips, se på kampen i reprise og se KUN på Song og se hvor elendig innsats og hvor elendig han spiller.

Han er så treig i beina at Senderos ser ut som verdens raskeste i forhold.

 

Er enig i resten av innlegget ditt.

 

Nei, men det er jo poenget mitt at han ikke spilte defensivt. Han kan ikke spille offensivt, men med han og denilson så blir det litt til at han tar litt mye av den offensive rollen. Det er forsåvidt ikke han sin egen feil, men faktisk (huff, første gang jeg sier dette) Wenger sin feil.

 

Grunnen til at han byttet inn Song i steden for Ramsey tror jeg er fordi han føler at Song er bedre def enn hva Ramsey er. Noe som Wenger har helt rett i. Når det er 10 min igjen av en kamp hvor stillingen er 1-0 er det viktigere at du vinner kampen med et mål, enn å satse for mye på å score et til og ha uflax og få 1-1.

Hadde det derimot vært til pause så hadde jeg vært enig med deg.

Ja, det er jeg enig i.

Men likevel er jeg ikke enig med bytte til Wenger, hvertfall ikke når han bytter inn Ramsey 5 minutter senere.

Men vi får håpe Song kun hadde en dårlig dag i går og kommer seg tilbake.

Men fortsetter han slik har han ingenting å gjøre hos Arsenal.

Lenke til kommentar

Helt enig at Song må komme seg på et høyere nivå. Noe som mange av ungguttene våres må. (Song, Denilson, Ramsey, Bendtner, Vela, Walcott osv) Missforstå meg rett, jeg tror de fleste av disse vil klare det, men de er ikke klare for et lag som skal vinne PL i år.

 

Grunnen til at han byttet inn Song først er fordi han ikke tør å ha Ramsey i midten. Antageligvis skulle aldri Song inn overhode, men grunnet skaden til Diaby så hadde Wenger ingen andre alternativer.

 

Er det forresten noen som har hørt noe om Diaby?

Lenke til kommentar
Helt enig at Song må komme seg på et høyere nivå. Noe som mange av ungguttene våres må. (Song, Denilson, Ramsey, Bendtner, Vela, Walcott osv) Missforstå meg rett, jeg tror de fleste av disse vil klare det, men de er ikke klare for et lag som skal vinne PL i år.

 

Grunnen til at han byttet inn Song først er fordi han ikke tør å ha Ramsey i midten. Antageligvis skulle aldri Song inn overhode, men grunnet skaden til Diaby så hadde Wenger ingen andre alternativer.

 

Er det forresten noen som har hørt noe om Diaby?

 

Er ikke enig i at Denilson må opp et høyere nivå, i går var han kanskje banens beste og om han fortsetter slik har vi erstattet Flamini greit, men selvfølgelig hadde det vært digg om han ble enda bedre.

 

Er enig i at de andre må opp flere hakk(kanskje minus Theo)

 

Tror ikke Diaby sin skade var alvorlig fordi han har et intervju med ArsenalTV rett etter kampen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...