Dagner Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 barezell skrev (2 timer siden): Champions league hype! 3 poster på rad. Er snart bare meg, meg og meg her. Er vel et tegn på at det går bra om dagen. Ingen kommer på forum og klager😂 Godt noen holder liv i tråden! Jeg klarer ikke helt å gjøre meg opp en mening om laget så langt denne sesongen, mye dominans, men jeg syns ikke vi er i nærheten av like farlige som vi var forrige sesong. Sliter mye med å skape noe og sliter oss til hvert eneste poeng vi tar. Blir uansett spennende å se CL i kveld, og ikke minst hvordan laget blir 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Enig med Dagner. Litt daff start på sesongen. Veldig fornøyd med spillerne inn, men syns vi har en tynn stall, spesielt defensivt. Blir gøy med CL igjen. Jeg kan sikkert telle på en hånd hvor mange kamper jeg har sett siden vi var med sist. Hender jeg ser finalen. Endelig er det vår tur! 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Trossard inn for en skadet Martinelli, Havertz tilbake fra start…. Og Jesus inn for Nketiah, ellers stiller vi likt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Hadde trodd Rams var tilbake i mål i dag, kanskje Raya er number one. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 (endret) Ingen som har tenkt å kommentere kampen? Edit: Der ja Endret 20. september 2023 av Dagner Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Saka 🥳 håper vi banker inn 2 til så kan vi se ESR, Nelson etc i 2. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 God start, så må vi for første gang denne sesongen unngå å slippe motstander for mye inn i kampen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Digg satt av Trossard! Kan bli tøft for martinelli å komme tilbake om han fortsetter. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Jesus! Jeg har savnet at vi dreper kamper som dette. Klarer vi det i dag? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 DETTE er det Arsenal jeg husker fra forrige sesong! Fortsett slik i 2. omgang så er dette soleklart det beste vi har prestert siden noen måneder før slutten av forrige sesong Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 (endret) Nydelig løp av trossard. Fin assist og, ikke minst bra satt av Jesus🥳 Fikk første ønske som var 3 mål. Få på esr og nelson nå. De trenger spilletid. Edit. Raya føles veldig trygg og komfortabel. Endret 20. september 2023 av barezell Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Burde ikke Smith Rowe vært en del av de byttene? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Lov å kalle Vieira en light versjon av Martin? Han har noen veldig fine detaljer til tider Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Bra kamp, godt å se gutta spille så bra! Jeg tør påstå at denne kampen er den første kampen de spiller bra, og får håpe at de fortsetter trenden mot Tottenham! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 (endret) Vært mer av den flyten jeg har savnet i angrep og helt nydelig med litt spilletid på flere backups. Vi er forsåvidt uten tap i ligaen så skal være forsiktig med å klage for mye. Spent på kampen mot spuds til helga. Edit. Trenger et Havertz mål på tampen her. Endret 20. september 2023 av barezell 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Endelig det laget jeg husker fra forrige sesong. Håper vi tar denne selvtilliten med oss til PL før rundens møte mot Spurs Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Det går greit om dagen for lille Martin fra Drammen. Nå også med ny kontrakt som gjør han til Arsenals best betalte spiller. Deilig! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 For guds skyld, ikke selg han til United =p Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (8 minutter siden): For guds skyld, ikke selg han til United =p 😂 Fra spøk til alvor så tror jeg ikke det eksisterer ett annet lag som Martin i det hele tatt kunne vurdert å gått til engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå