Dagner Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Og der får Havertz selv gult kort for å hindre en overgangsmulighet! Fantastisk, dømmingen fortsetter på toppnivå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Pinlig dømming. De nye reglene kommer til å ødelegge sporten mer enn den hjelper. Og hva faen skjer med at City slipper unna alt, mens vi får kort bare vi ser på en spiller? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Ganske kjedelig kamp sålangt. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Vi kan egentlig bare glemme å konkurrere om noe som helst før vi har en spiss som kan score mål. Havertz hadde to store sjanser som endte med sleivspark. Jesus holder på helt likt, sløser med store sjanser. Det er synd, for vi har vært mye bedre en City. De hadde litt ball i starten, men har ikke skapt noe som helst. Andreomgangen kommer til å ende med at City scorer på den ene store sjansen de trenger for å vinne toppkamper. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Første til Havertz var ikke nødvendigvis så lett da. Fikk ballen langt bak og får stokket slik at han får en ok avslutning, men burde gjort det bedre på 2. Kanskje. Jeg tror ikke helt på det spiss maset. Vi har 5-6 spillere som kan score 10-15 mål. Det sagt så skulle jeg gjerne sett balogun få sjansen når liga starter. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg er ikke overrasket i det hele tatt, men det er veldig synd at vi ikke klarer å utnytte det bedre når vi har dominert i store deler av kampen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Viktig å sette sjansene ja. Spesielt mot lag som city. Synes Ramsdale har gjort mye rart i dag. (Og litt bra) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Oioi! Kanskje det holder likevel Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Hahaha styggeste målet 😂😂😂 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Gratulerer 😊 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Ramsdale! Gjør mindre rart nå 🥳 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Jajaja. Nå kommer pep til å ha oss som favoritter og city som underdogs hele sesongen. Digg å ro i land denne. Får håpe det gir boost inn i sesongen. Tror det er veldig godt for de å slå city uansett hvor uviktig og om det er på straffer 😂 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Drittmål på 100 minutt og seier på straffer, I’ll take it! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Er Tierney faktisk på tur bort nå? Ikke på benk engang. Har jo både Tierney, Zinchenko, Tomi og Timber som kan spille samme posisjon nå Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Ikke godt å si. Synes jo det er rart partey starter på høyre bak i dag. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 barezell skrev (8 minutter siden): Ikke godt å si. Synes jo det er rart partey starter på høyre bak i dag. Ja, like merkelig som at Gabriel sitter på benk 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Mhm. Rått mål av saka😊 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Bra første omgang i dag, men når vi ikke klarer å punktere og i tillegg mister kontroll på hjemmebane mot det jeg ser på som en nedrykkskandidat så blir jeg bekymret. Mye bra fotball fra laget i dag, men helt siden Wenger har det vært en gjenganger at laget ikke klarer å omstille seg. Om forest kan spille seg inn i kampen på denne måten så vil jeg ikke en gang tenke på hvor stygt det kan bli på etihad.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå