MartinF Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Perfekt gjennomført bortekamp. Kunne hatt 2-3 mål til. On to the next one! 11 kamper igjen. Dette kan bli utrolig spennende! 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 En meget sterk borteseier som fort kunne blitt en snublestein. Fulham har vært vanskelig å møte i år, men førsteomgangen er utklassing og kanskje den beste hittil i sesongen. Trossard gjør så utrolig mye riktig offensivt og ser ut som et knallkjøp. At Jesus kommer på banen i dag og ser ut til å fortsette akkurat der han slapp er en enorm boost. Ganske spesielt å tenke på spådommene mange hadde da han ble skadet, og hvordan laget har respondert. Jesus inn nå mot slutten av sesongen er virkelig som en ny klassesignering i et lag som allerede fungerer så godt som det gjør. De neste tre kampene spilles alle på Emirates og går som følger: Sporting CP 16. mars (EL) Crystal Palace 19. mars (PL) *Landslagspause* Leeds 1. April (PL) Så møter vi Liverpool borte den 9. april på den ene banen de faktisk spiller god fotball. Det blir en svært vanskelig test og 6 poeng i hjemmekampene før denne er viktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Møter Liverpool på et gunstig tidspunkt da. Rett etter Liverpool møter city(1.april) og Chelsea (4.april). Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Potensielt gunstig. 😂 Så spennede nå. Deilig å glede seg til hver kamp! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 I tilfelle dette holder helt ut så har jeg nå gardert meg 100% og er helt sikker på at jeg ikke er opptatt med noe som helst 28. Mai. Roter vi det til så får jeg heller revurdere. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Kun liga igjen. 1 kamp i uka. Forsåvidt en fordel i løpet innover. City må jo gå balls deep på CL. Men uansett. Kjipt. Sporting imponerte, men synes vi var best over 2 kamper. Får bare håpe skaden på saliba ikke er alvorlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Irriterende å ryke etter 120 min, men sånn totalt sett så er det ikke noe ille at vi ryker nå og kan konsentrere 100% på ligaen. Men fy faen så jeg hater Arsenal-fans etter sånne tap. Bare kreft og faenskap på Twitter og Reddit nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Synes dere gjør en god kamp til tross for tap. Imponerende kombinasjonsspill og relativt høy intensitet selv etter 120 minutter. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 (endret) Er det bare jeg som er litt lettet for at vi ikke har mer Europa League denne sesongen? Det er kanskje ikke «lov» å si som fan, og selvsagt håpte jeg på seier som i enhver annen kamp. Men jeg klarer bare ikke å bli skikkelig motivert for denne turneringen, og spesielt ikke i år der det kun er til bry for PL-sjansene. (CL er etter alle solemerker sikret allerede) Jeg tar heller 1 PL-trofé enn EL+FA Cup+Mikke Mus 7 dager i uka. Til tross for hvor eksepsjonelt dette laget generelt fremstår, tror jeg satsing på to turneringer enda er for mye. Endret 16. mars 2023 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Enig. Alltid kjipt å tape, spesielt kamper vi «burde» vunnet, men samtidig tar jeg det ikke så veldig tungt. Dette er fortsatt et lag som sliter litt med mer enn 1 kamp i uka, da er det greit at vi nå kan fokusere på PL og heller komme sterkere tilbake i champions league til høsten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Inspector skrev (På 26.2.2023 den 9.34): Proud to be a gooner ? Aha, var det derfor min gode kompis Gunnar valgte Arsenal som favorittlag…:-) Traff Gunnar på byen igjen i går. Han er «still proud to be a Gunnar», men fotballen har han lagt på hylla. Nå er det viktigere ting å fokusere på. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Bør være mulig å vinne i dag. Kommer nok til å savne Saliba, men fremover bør vi jo fungere uansett. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Saka til Martinelli perfekt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Få en til før pause nå, så er jeg fornøyd! Vi må ikke slippe oss ned ihvertfall. Da kan CP komme fort. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Helt sjukt hvor vi dominerer hver eneste kamp i ligaen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Utklassing. Palace er dårlige, men kvaliteten på pasningene er fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå