Dagner Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Liquidkey skrev (19 timer siden): Kamptråd for runde 23 gjelder også for denne matchen: Hyggelig med kamptråd, men når united spiller samtidig som andre lag så drukner jo hele tråden i united. Av den grunn stikker jeg innimellom heller til denne tråden. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Snart kamp. Vi trenger en opptur nå, 2 lag uten flyt men det ligger vel i kortene at «Good ebening» kjører over Arsenal… Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Helt klart viktig med en opptur i dag. Det scores ikke mye på Villa Park når disse lagene møtes, så det kan fort bli en frustrerende kamp. Vi har heller ikke skapt mange sjanser den siste tiden, og når de først skapes scores det for sjeldent. Jeg er litt urolig foran denne kampen for å være ærlig. Endret 18. februar 2023 av Liquidkey Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg skulle gjerne sett Martinelli prøve seg på topp til tross for at han ikke har vært helt i form i det siste. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 3 minutes ago, Dagner said: Jeg skulle gjerne sett Martinelli prøve seg på topp til tross for at han ikke har vært helt i form i det siste. Det hadde vært interessant. Og det hadde åpnet for Trossard og Martinelli fra start. Kan være greit at han får hvile nå da, og at han får føle på konkurransen mot Trossard. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Trossard har vel spilt litt spiss før, så hadde vel kanskje vært hakket mer naturlig å sende han opp. Jeg tenkte i alle fall at han nok kom til å spille litt på topp da han kom, i og meg at Jesus er ute Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 De har vel troa på Eddie fortsatt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg har dessverre ikke fått sett så mye fotball de siste ukene, men både Trossard og Jorginho virker som gode kjøp så langt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Hæhæ, takk Forest! Gir oss en liten cushion om vi kan vinne hengekampen. Tror fortsatt City blir for sterke, men deilig så lenge det varer! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Så lenge vi henger på så er jeg veldig fornøyd. Målet før start var CL tross alt. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. februar 2023 Del Skrevet 21. februar 2023 24 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: 😊 Morsomt at folk mente han var et stort problem tidligere selv om han satt mest på benken, men nå som han spiller omtrent akkurat like bra/dårlig som før er det greit å ha en rotasjonsspiller som ham på benken. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. februar 2023 Del Skrevet 21. februar 2023 Ålreit av Arsenal å gi han ny kontrakt når han er skadet lenge og strengt tatt ikke kommer til å spille mye. Trofast spiller som nå har vært lengst i klubben. Klager aldri, alltid positiv og bidar når han får sjansen Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 21. februar 2023 Del Skrevet 21. februar 2023 Reg2000 skrev (6 timer siden): Morsomt at folk mente han var et stort problem tidligere selv om han satt mest på benken, men nå som han spiller omtrent akkurat like bra/dårlig som før er det greit å ha en rotasjonsspiller som ham på benken. Fotball supportere har en tendens til og tro at problemet er spillerne når problemet egentlig er manager å deres system og taktikk. Mange innbiller seg at Xhaka plutselig ble i god denne sesongen, sannheten er at han har vært vår beste midtbanespiller helt siden han kom, forskjellen er at nå har vi et funksjonelt lag. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Sporting i EL. Bør være mulig å komme videre! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Hva gjorde Ben White galt egentlig? Har sett om og om igjen, skjønner ikke hvorfor VAR annulerte målet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Jakobsen911 skrev (Akkurat nå): Hva gjorde Ben White galt egentlig? Har sett om og om igjen, skjønner ikke hvorfor VAR annulerte målet Han holder i Leicester-keeperen i et lite sekund... 🤷♂️ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Jakobsen911 skrev (54 minutter siden): Hva gjorde Ben White galt egentlig? Har sett om og om igjen, skjønner ikke hvorfor VAR annulerte målet Holder fast håndleddet og etterhvert låser armen til keeperen så han ikke kunne løfte armen eller hoppe opp ordentlig i duellen. De gikk nærmere inn på det i Viaplay-studio, der begge mente det var riktig dømt frispark. 2 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Jajaja gjør jobben. Det var viktig! Burde hatt flere mål, sånn har det vært flere kamper nå. Håper det løsner. Synes trossard var ganske god til tross for at studio hadde et poeng ang posisjonering. Flere gode pasninger og gode innvolveringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå