Liquidkey Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Decent gjennomført kamp, selv om det hele blir et antiklimaks. En trøst at fokuset nå kan være helt på PL mtp dybden i stallen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Med 6 bytter så synes jeg vi gjør en veldig god kamp. Med lite dybde i stallen er det nok ikke såå dumt å kun ha liga og EL fremover. Meeeeen hadde vært enda diggere å vinne da. 😂 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Håper for all del byttet av Partey i pausen var for å hvile han og ingen skade. Ellers et helt greit resultat når vi først skal ryke ut av cupen. Fullt fokus på ligaen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 archongamer skrev (52 minutter siden): Håper for all del byttet av Partey i pausen var for å hvile han og ingen skade. Ellers et helt greit resultat når vi først skal ryke ut av cupen. Fullt fokus på ligaen. Rimelig snodig å bytte han ut etter 45 min på 0-0. Frykter skade eller at han har kjent ubehag av no slag. Bare ha å hive 20 mill til på Brigthon Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Caicedo skulket trening. Må stå over kamp i helga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Hvor han ender opp blir spennende. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Syns vi klarte oss greit i går. Har troen på at vi kan utfordre city med toppet lag i PL. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 archongamer skrev (16 timer siden): Håper for all del byttet av Partey i pausen var for å hvile han og ingen skade. https://arseblog.news/2023/01/partey-set-for-scan-after-injury-scare-in-city-defeat-caicedo-alerts-suitors/ Vi trenger en som kan ta Partey rollen, Elneny er skadet, muligens for lang tid, Lokonga synes jeg virket bedre på posisjoneringa mot city, men vi trenger en som kan gå rett inn å styre skuta, om den mannen er Caicedo har vi da spenn til Rice til sommeren ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 Rykter om jorginho om caicedo ikke går. Han er vel nærmere en xhaka enn partey eller surrer jeg? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Yikes. Får litt dårlige Willian-vibber av den overgangen. Det er så åpenbart en nødløsning, men når Caceido ikke gikk igjennom var vel valgmulighetene få. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Billig, rutinert. Ikke ALT for gammel. Var veldig god men har litt inntrykk av at han har blitt ræva. Vi får se om Arteta får til magi. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Som en nødløsning er det helt ok. 18 mnd kontrakt med mulighet til å forlenge med et år. I tillegg ganske rimelig. Ryktes jo at vi planlegger for både Caceido og Rice til sommeren. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Liquidkey skrev (8 timer siden): Får litt dårlige Willian-vibber av den overgangen. Det er så åpenbart en nødløsning, Nødløsning er ikke hva jeg vil kalle det, det er mer alternativ b eller c, Jorginho er i det minste en sekser. Bekrefta. https://www.arsenal.com/news/jorginho-signs-arsenal Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Håper Sambi får spille en del i Palace. Han trenger kamper. Kan bli et bra lån for han. Kult og med Marquinos i Norwich Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 3 mål på Balogun i dag. Oppe i 14 mål i League 1 nå. Da ern å kniver med Mbappe og gjengen Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 barezell skrev (9 minutter siden): 3 mål på Balogun i dag. Oppe i 14 mål i League 1 nå. Da ern å kniver med Mbappe og gjengen Han er faktisk i dette øyeblikk toppskårer ett mål foran Mbappe 😁 Jeg lurer på hva vi skal gjøre med fyren, skal vi beholde han som backup spiss eller skal vi selge, skal vi selge Eddie ? Milan klubbene var visstnok interessert i FB for 40mill£. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Hva skjer med ESR? Ikke engang på benk i dag Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Skadet igjen trur jeg. Arteta sa i hvert fall i intervju at han ikke var klar til denne kampen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå