barezell Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 10-11 mål på 12 kamper i mikkemus cup trur jeg. Er live kommentator på arsenal.com. ikke video av kamp. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Pent av Nelson og Nketiah! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Ligger under nå. På hue ut i kveld tro? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Håper det. Har ikke stor nok stall til både PL, EL og cup uansett, ut i kveld og fokus på topp 4 i PL videre så er jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Ser jo på laget vi stilte at denne turneringen ikke er en prioritet. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 ....Og det er helt topp. Arteta prøver nok å prioritere litt med den tynne stallen vi har. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Har ikke gått full Wenger heller, stort sett voksne mannfolk som spiller, hadde vært fint og sett noe ungdom på banen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 For en kamp av Martin! Dette minner meg jo om City hvor det ikke er spissene som scorer målene… Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 Veldig solid andreomgang Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 Absolutt. Gøy med Martin. Synd ikke Jesus får i dag heller. Sykt nære. Får håpe xhaka ikke mister VM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Hoff, ikke bra hva det nå er. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Huff da. Må være ganske alvorlig for å forlate første VM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Partey reiser hjem uten skade. Viktig! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. desember 2022 Del Skrevet 3. desember 2022 Gull! Så får vi håpe resten av gjengen kommer seg fint fra det også. Og så må jo gjerne jesus åpne målkontoen igjen før han kommer tilbake til london 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. desember 2022 Del Skrevet 3. desember 2022 Litt av noen scener fra Xhaka i går. Helt rått hvor god han er blitt. Står massiv respekt av å stå gjennom så mye dritt som fyren har gjort i sin tid i Arsenal. Ingen spillere på dagens Arsenal som hadde fortjent ligagull mer enn han. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 3. desember 2022 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Dagner skrev (1 time siden): Helt rått hvor god han er blitt. Han har alltid vært god, hvert vår beste midtbanespiller hver eneste sesong siden han ble kjøpt, eneste forskjellen er at han nå har et godt lag, system og en god manager. Endret 3. desember 2022 av skaftetryne32 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. desember 2022 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) skaftetryne32 skrev (6 minutter siden): Han har alltid vært god, hvert vår beste midtbanespiller hver eneste sesong siden han ble kjøpt, eneste forskjellen er at han nå har et godt lag, system og en god manager. Han har hatt en del perioder hvor det har vert ganske krise og jeg har ønsket han langt bort, men ellers enig. Han passer veldig godt inn i Arsenal slik det er nå, naturlig leder og for meg hadde det gitt mer mening om han fikk kapteinsbåndet tilbake enn Martin som etter mitt syn er en viktig teknisk spiller med enorme kvaliteter, men ingen ledertype. Endret 3. desember 2022 av Dagner Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 3. desember 2022 Del Skrevet 3. desember 2022 Dagner skrev (2 minutter siden): Han har hatt en del perioder hvor det har vert ganske krise og jeg har ønsket han langt bort System problem først og fremst, husker du hvordan midtbanen vår var ? Det var krise. Dagner skrev (4 minutter siden): naturlig leder og for meg hadde det gitt mer mening om han fikk kapteinsbåndet tilbake enn Martin som etter mitt syn er en viktig teknisk spiller med enorme kvaliteter, men ingen ledertype. Ødegård er definitivt en ledertype, men Xhaka er en annen type leder, litt mer gammeldags kanskje, han er ganske rå som visekaptein. Sammen er det et meget godt lederteam. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. desember 2022 Del Skrevet 3. desember 2022 skaftetryne32 skrev (3 minutter siden): System problem først og fremst, husker du hvordan midtbanen vår var ? Det var krise. Ødegård er definitivt en ledertype, men Xhaka er en annen type leder, litt mer gammeldags kanskje, han er ganske rå som visekaptein. Sammen er det et meget godt lederteam. Jepp. Problemet var jo til tider hele systemet, og så var det gjerne akkurat Xhaka som endte opp med dritten fra det. At Xhaka er litt av gamletypen er det jo ikke tvil om, bare å se til kampen hans for Sveits i går. Inntrykket mitt av Martin er uansett at han har potensialet og den riktige mentaliteten, for all del kult at vi han er ung norsk spiler som kaptein i Arsenal, men jeg klarer allikevel ikke å gi slipp på tanken om at Xhaka kanskje er den som egentlig burde ha rollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå