Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hva tror folk laget blir i morgen? Sender Wenger ut et offensivt lag, eller feiger han ut og sender på banen 4-5-1? Jeg tror han går for sistnevnte, men dette laget her:

 

Almunia

Sagna - Kolo © - Gallas - Clichy

Song

Eboué - Denílson - Diaby - Nasri

van Persie

 

Er faktisk utrolig nervøs jeg, men vi har overrasket i CL før, og vi så i høst at spillerne av en eller annen grunn viser en helt annen arbeidsmoral i CL enn i PL. Mye kommer også an på hvordan Roma har tenkt å spille. Jeg tror de kommer til å spille ganske likt som Milan gjorde på Emirates i fjor, forsiktig, men angrepsvillig. Milan hadde jo et par gode sjanser, blant annet en på corner (forøvrig en kjemperedning av Jens) og Pato som fikk avslutningen helt feil etter å ha mottat et innlegg helt alene inne i vår 16-meter. Nå er jeg ikke helt oppdatert på Romas skadeliste, men jeg hørte at Mexés, Vucinic og Cicinho var tvilsomme, men at de sannsynligvis skulle spille. Blir i hvert fall farlig nok med Totti og Baptista.

Lenke til kommentar

Tid for å tippe laget mot Roma. Diaby er tilbake, og kommer nok til å spille fra start. Wenger sa at Denilson ville spille en viktig rolle mot Roma, så han spiller nok også. Med Adebayor og Eduardo tilbake kommer Bendtner til å spille sammen med Robin hvis vi spiller 4-4-2, som vi sikkert gjør. Da står vi igjen med det noe middelmådige laget:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Diaby - Denilson - Nasri

RvP - Bendtner

 

Edit: Arshavin er selvfølgelig ute.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

iRoman: Hvordan begrunner du at vi kommer til å spille 4-5-1? Jeg er forsåvidt enig i at det kan være lurt å være noe defensive, ihvertfall hvis vi ser på lagoppstillingen. Forsvaret er vår soleklart beste lagdel på papiret, og en forsiktig stil der vi satser på litt magi fra Nasri og Robin, de to eneste som jeg har trua på kan avgjøre kampen, kan gjøre underverker. En offensiv Arsenal-stil med mye possession tror jeg ikke funker like bra når vi har Cesc ute.

 

Jeg har en jævlig dårlig følelse foran kampen. Jeg tror det kommer til å bli målløst på Emirates, og at vi blir slått i returoppgjøret.

Lenke til kommentar

Hegland: Når jeg tenker meg om så går nok Wenger for 4-4-1-1, som Justin påpekte, det virker mye mer logisk. Jeg tror ikke han kommer til å stille med 2 spisser mot en så god motstander så lenge midtbanen vår er så puslete. De Rossi+Aquilani/Pizarro vs Denílson+Song. Da er det bedre med en ekstra mann, altså Diaby som link melllom spissen og midtbanen.

 

Haha, Mad Jens!

 

Lehmann er gal, men hva ellers er nytt, skriver "101er Wouter" på nettstedet 101greatgoals nettsider.

Word. ^^

 

Edit: Rosicky er i følge Wenger 2 måneder unna toppformen. :) Gleder meg!

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Forstår ikkje heilt kvifor folk er så lite nøgde med Denilson. I forhald til Song vinn han fleire ballar, har høgare pasningssikkerheit og spring meir. Denilson er også Arsenals beste taklar (ikkje at det sei så mykje). Sjølv får eg noia av å sjå på Song daffe rundt på bana i 90 minutt. Går aldri ein kamp utan at eg har lyst å gi han eit skikkeleg spark i rompa slik han får fart på seg.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Forstår ikkje heilt kvifor folk er så lite nøgde med Denilson. I forhald til Song vinn han fleire ballar, har høgare pasningssikkerheit og spring meir. Denilson er også Arsenals beste taklar (ikkje at det sei så mykje). Sjølv får eg noia av å sjå på Song daffe rundt på bana i 90 minutt. Går aldri ein kamp utan at eg har lyst å gi han eit skikkeleg spark i rompa slik han får fart på seg.

Helt enig!

Dere står virkelig på det med Denilson, så imorgen skal jeg følge ekstra godt med på han og se om jeg kan se det samme som dere. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi vinner i dag! Vi er solide bakover, og endelig møter vi et lag som ikke plasserer hele laget sitt foran eget mål. Nå får vi sjansen til å skape mye mer rom fremover, og de pinglete italienerene kommer forhåpentligvis ikke til å tåle Bendtners styrke, noe som gir van Persie en sjanse til å virkelig skinne. Vela, som vanligvis er litt dårlig fysisk, tror jeg kan gjøre det svært bra mot et italiensk lag.

 

Jeg håper på dette laget:

 

Almunia

Sagna - Djourou - Gallas - Clichy

Eboue - Nasri - Diaby - Vela

Bendtner - van Persie

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...