Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe nytt nei..

 

Måtte le da pools supportere stakk hjem før kampen ble slutt. "You will never walk alone"- liksom ja, folket skryter alltid at de er mer lojale enn andre.. Slikt ser jeg det, er de dessverre ikke lojale når de stikker hjem før kampen er slutt.. Men det er jo forståelig siden de ble jo utpult av Arsenal på egen hjemmebane

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke noe nytt nei..

 

Måtte le da pools supportere stakk hjem før kampen ble slutt. "You will never walk alone"- liksom ja, folket skryter alltid at de er mer lojale enn andre.. Slikt ser jeg det, er de dessverre ikke lojale når de stikker hjem før kampen er slutt.. Men det er jo forståelig siden de ble jo utpult av Arsenal på egen hjemmebane

 

Noen hundre medgangssupportere stakk og du lar deres handlinger automatisk representere 40 000 andre? Smart logikk :roll:

 

Hvis Arsenalsupportere kaller 1-1 utpuling, så gleder jeg meg til å se hvor de ender på tabellen.

Lenke til kommentar

Resultatet og kampen er to forskjellige ting. Det ble 1-1 ja, men Arsenal eide Liverpool i stort sett hele tiden.

 

Ang medgangssupportere, jeg så ikke at det var en par, men MANGE. Nesten alle reiste seg og gikk hjem fra et område som ble filmet. MEN! Jeg ler mest fordi min kompis går rundt og skryter at de er lojale og har ingen medgangssupportere.

Lenke til kommentar
Resultatet og kampen er to forskjellige ting. Det ble 1-1 ja, men Arsenal eide Liverpool i stort sett hele tiden.

 

Ang medgangssupportere, jeg så ikke at det var en par, men MANGE. Nesten alle reiste seg og gikk hjem fra et område som ble filmet. MEN! Jeg ler mest fordi min kompis går rundt og skryter at de er lojale og har ingen medgangssupportere.

Er man medgangssupporter fordi man er skuffet over resultatet, og går 1 minutt før slutt? Er nok også mange som går fordi det er et helvete og komme seg ut av stadionet når det er 45000 andre som skal gå samtidig også. Men dette har vel ikke smarte du tenkt på.

Lenke til kommentar

Er ikke til å legge bak en stol at Arsenal var bedre i denne kampen. Allikevel ser jeg 1-1 som et greit resultat. Pool kom til sjanser de og, spesielt mange av langskuddene var farlige. Verre er det med våre returegenskaper - forferdelig!

 

Men at Carragher var litt høy på pæra er soleklart! Eboue har aldri vært et kjært barn selv, men en albue i ansiktet som Carragher konsekvent planter, er et soleklart rødt kort.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn tror jeg spillerne for det første ikke legger merke til at en liten brøkdel av alle som er på stadionet stikker, for det andre så tror jeg de driter i det i kampens hete. Og ikke kom og si at det bare er på Anfield at folk stikker før kamp, det skjer i alle kamper, så skjønner ikke helt hvorfor dette blir tatt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...