ChopperRead Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Jesus! Faen han blir å herje for oss. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Liker det jeg ser. Vi presser Chelsea i stykker og leker oss forbi deres press. Jesus ser ut til å bli en knallsignering. Saka ser litt ute av form enda, men ellers meget god omgang av samtlige. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 For en forvandling vi har hatt av forsvaret de siste 3 overgangsvinduene, med Saliba og Zinchenko er forsvaret vårt et teknisk monster. Må si jeg er imponert av laget, vet det er treningskamp, men det ser bra ut. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Sterk kamp uansett om det er trening. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Tapte mot brentford i dag bak lukkede dører. Stort sett bare b og fringe players som spilte. Utenom eddie. Edit ny all or nothing trailer/klipp Endret 27. juli 2022 av barezell Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 Er dette den beste sponsoren vi greide og grave frem ? Personlig hadde jeg foretrukket det lokale septikfirmaet med slagordet "vi suger det meste". https://www.arsenal.com/arsenal-prime-hydration-drink-partner-ksi-logan-paul-emirates-stadium 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 skaftetryne32 skrev (1 time siden): Personlig hadde jeg foretrukket det lokale septikfirmaet med slagordet "vi suger det meste". Hadde sikkert sett bra ut på rødt også! 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 Snikpellik skrev (32 minutter siden): Hadde sikkert sett bra ut på rødt også! Vi suger alt ja, mitt lokale firma er litt mer kresne, men fremdeles bedre enn å bli sponset av en guffen youtuber. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 Logan paul er en typisk amerikansk gjøk. Men KSI er en livslang blodfan av Arsenal, ser ikke problemet i at energidrikken deres skal selges på Emirates. Skader aldri med ekstra små sponsorer for å øke merkevaren. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 Det var bare jævlig jalla, men de har sikkert mange fans. In other news, tavares til Marseille er bankers. Lån uten kjøp siste jeg så. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 barezell skrev (23 minutter siden): Det var bare jævlig jalla, men de har sikkert mange fans. In other news, tavares til Marseille er bankers. Lån uten kjøp siste jeg så. Rent lån for å utvikle seg videre. Det er bra. Det er ett brutalt potensiale i mannen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 https://www.arsenal.com/news/introducing-our-new-202223-adidas-third-kit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Flott drakt. Er det noe bevegelse rundt Tielemans? Leste noe om ett potensielt bytte med Leno andre veien. Hadde vært en knall lønsing. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Vært stille. Ikke noe fra Romano om sentrale midtbaner på lenge. (som jeg har fått med meg) Har gått litt snakk om han wingen Gakpo, trenger potensielt en inn om Pepe forsvinner. Leno var veldig nære Fulham, men kanskje revene plukker han opp. Dansken er vel ryktes til Nice? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Ser at Martin får kapteinsbindet i år. Det er kult! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Jeg har aldri vært Arsenal fan, jeg har alltid fulgt med på Martin og sett kampene han har spilt på utlån. Så de fleste Castilla B kampene i Madrid. Har alltid fulgt han som spiller bare fordi jeg er fan av stilen hans. Han var ellevill den halve sesongen i Sociedad. Jeg vet ikke om jeg tør si han har nådd det nivået i Arsenal enda. I Sociedad gikk det kjapt som f framover på banen. Da Erling dukket opp begynte jeg å følge han. Nå er det de to jeg ser spille. Jeg kjente ekstremt lite til Arsenal inntil Martin gikk dit men nå har jeg sett masse kamper og intervjuer og ser spillestil osv. Det var en bra sesong men jeg tror De to fra City vil løfte laget ett hakk. Ramsdale i mål er jaggu meg god også. Jeg trodde Smith Rowe skulle konkurrere greit med Martin men det virker som at han ligger etter i rekka. Moro å se Arsenal. Jeg har ikke noe favoritt lag men følger med Martin og Erling uansett hvor de spiller. Hender jeg kikker på andre lag også. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Klarte ikke google meg til kanal som viser kampen. Ble 1 uke vg+ sport. 49.- får gå! Billigere enn Arsenal.com. Vg tv før kamp. Ene og alene fokus på martin.. 😂 highlights fra chelsea kampen, men kun de ødegård var innvolvert i. Endret 30. juli 2022 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 barezell skrev (33 minutter siden): Klarte ikke google meg til kanal som viser kampen. Ble 1 uke vg+ sport. 49.- får gå! Billigere enn Arsenal.com. Vg tv før kamp. Ene og alene fokus på martin.. 😂 highlights fra chelsea kampen, men kun de ødegård var innvolvert i. Glad jeg gjorde det samme. Dette blir moro. 4-0 etter 20 min spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå