Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hva folk ser i Denilson. Han har mye ball, men det kommer med i rollen som sentral midtbanespiller i Arsenal. Det går veldig mye bakover med Denilson, han ser alltid etter en defensiv løsning når han får ballen, selv i kamper der vi styrer og presser på for å få mål. Dessuten mister han ballen mye, fordi han rett og slett er alt for dårlig fysisk. Han er er liten og veik, og har ikke spesielt stor arbeidskapasitet heller. Han kan bli en okey squadplayer, men at han er et stort talent kan jeg ikke begripe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ikke at han har overprestert i Inter da.

Er nå svært få spillere som har imponert i sine nye klubber etter å ha forlatt Arsenal. Bare se på Flamini, Hleb osv. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet (or something).

Henry og Cole f.eks. Arsenal pleier ikke akkurat å selge de som har best forutsetning for å lykkes.
Lenke til kommentar

Hørte jeg noen som sa at Song spilte dårlig idag? Synes han blir bedre og bedre jeg. Fikk til mye bra idag, og har trua på at han kan bli en god DM.

Denilson derimot, imponerer ikke stort. Er for det meste enig med Hegland når det gjelder Denilson, jeg kan heller ikke se hva Wenger ser i han.

Tror det er viktig at Song får spilletid fremfor Denilson når Cesc er tilbake, men har på følelsen av at det ikke blir sånn ... desverre.

Lenke til kommentar
Hørte jeg noen som sa at Song spilte dårlig idag? Synes han blir bedre og bedre jeg. Fikk til mye bra idag, og har trua på at han kan bli en god DM.

Denilson derimot, imponerer ikke stort. Er for det meste enig med Hegland når det gjelder Denilson, jeg kan heller ikke se hva Wenger ser i han.

Tror det er viktig at Song får spilletid fremfor Denilson når Cesc er tilbake, men har på følelsen av at det ikke blir sånn ... desverre.

For meg var det helt det motsatte. Song var elendig og ga bort ballen hele tiden. Sier ikke at Denilson var noe bedre, men jeg er enig i at Song passer mye bedre med Cesc enn det Denilson gjør.

 

Men jeg ser potensialet i Denilson og han kan bli en god spiller, men ikke fast for oss.

Lenke til kommentar

Forstår ikkje heilt kvifor folk er så lite nøgde med Denilson. I forhald til Song vinn han fleire ballar, har høgare pasningssikkerheit og spring meir. Denilson er også Arsenals beste taklar (ikkje at det sei så mykje). Sjølv får eg noia av å sjå på Song daffe rundt på bana i 90 minutt. Går aldri ein kamp utan at eg har lyst å gi han eit skikkeleg spark i rompa slik han får fart på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...