fox Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Sett reprisen igjen, hva slags situasjon er dette for noe?!? det skjedde kun vanlig duell?!? kjøpt og betalt!!! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Han rygger jo inn i Son. Aldri sjans å ta ball der. Null kontroll. Klønete av cedric. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Cedric må forsvinne. Dårlige innlegg, usikre pasninger og klønete involveringer. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 barezell skrev (Akkurat nå): Han rygger jo inn i Son. Aldri sjans å ta ball der. Null kontroll. Klønete av cedric. Hva forventer du da? At cedric har øyer i nakken? Naturlig at den situasjonen oppstår og selvfølgelig faller son 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Jeg forventer at han ikke suger. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 barezell skrev (1 minutt siden): Jeg forventer at han ikke suger. Godt svar. God diskusjon. Takk for i kveld. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Holding rødt. Takk for i kveld. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Snakkes da. Dette må avi avgjøre borte mot Newcastle og mot Everton som kjemper mot nedrykk. Dette går aldri. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Dagner skrev (4 minutter siden): Godt svar. God diskusjon. Takk for i kveld. Hvorfor er det naturlig at han rygger inn i son der? Det ser jo ikke litt naturlig ut en gang😂 Feilvendt i forhold til hvor ballen er? Enten prøver han hindre Son i å heade eller så er der bare ekstremt klønete. Ca like klønete som holding 😭😭😭 oufff. Dette blir grusomt tungt. Endret 12. mai 2022 av barezell Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 barezell skrev (21 minutter siden): Holding driver mind games med Son? 😂 😅 Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Aldri andre gule kort der for helvete! Fuck off Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Riktig straffe og riktig rødt. Amatører. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 blured skrev (2 minutter siden): 😅 Han kom ut short der ja 😂😂 starta bra da! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Det lille håpet om U forsvandt fort.. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 barezell skrev (5 minutter siden): Hvorfor er det naturlig at han rygger inn i son der? Det ser jo ikke litt naturlig ut en gang😂 Feilvendt i forhold til hvor ballen er? Enten prøver han hindre Son i å heade eller så er der bare ekstremt klønete. Ca like klønete som holding 😭😭😭 oufff. Dette blir grusomt tungt. Jeg gir meg nå, dette laget har ikke noe i cl å gjør uansett. Håper vi taper resten og tottenham tar 4. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Dagner skrev (6 minutter siden): Jeg gir meg nå, dette laget har ikke noe i cl å gjør uansett. Håper vi taper resten og tottenham tar 4. Hvis vi klarer CL kan det hende laget vi har før neste sesong har noe der å gjøre. Ikke at vi vinner, men gøy å delta 😇 Endret 12. mai 2022 av barezell Lenke til kommentar
Kose Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 barezell skrev (2 minutter siden): Hvis vi klarer CL kan det hende laget vi har før neste sesong har noe der å gjøre. Ikke at vi vinner, men gøy å delta 😇 Enig! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Å kvalifisere oss til CL hadde vært en drøm for fremtidige overganger, selvtillit og økonomien. Har aldri skjønt argumentet «vi har ikke noe å gjøre der uansett». Endret 12. mai 2022 av Liquidkey 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Holding idiotisk på andre gule. Ellers ødelegger dommeren kampen. Tidenes billigste straffe, før 2-0 får de frispark som leder til corner der det er saka som tar ballen. Finnes ikke var idag? Flaut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå