Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen jeg føler for dere. Å ha de spillerne ute, og for så lenge, hvem hadde det ikke skadet når man allerede har tynn tropp?

Det svir ganske mye skal jeg si deg. Synes at skadeproblemene har blitt litt glemt når sesongen vår omtales. Akkurat nå har vi Rosicky, Fabregas, Adebayor, Eduardo, Walcott, Diaby og Silvestre skadet, og det er bare Diaby som ikke har en månedslang skade av disse. På det meste har vi hatt 11 førstelagsspillere på skadelista.

Lenke til kommentar

Rosicky kan spille både sentralt og på sidene, så han kommer nok til å få spille mye i andres fravær, men hvis jeg skulle satt opp laget før en CL-finale, der alle var 100%, hadde jeg ikke spilt med Rosicky. Hvis han kommer tilbake i gnistrende form må jeg selvfølgelig vurdere det igjen.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Alt for pinglete midtbane det der. Når alle er tilbake burde vi kjøre denne:

 

Song

Arshavin - Fabregas - Nasri - Walcott

RvP

 

Ja, det var VELDIG mye mer forskjell enn den jeg skrev :p

 

Men jeg synes Denilson skal spille før Song.

Idag var Song så ufattelig dårlig at jeg ikke har ord.

Sier ikke at Song er noe optimalt anker på midten, men vi må ha en fysisk sterk midtbanespiller med stor motor når du ser på de andre spillerne i oppstillingen min. Song gjør ihvertfall mye løping, og ødelegger motstanderens spill ganske bra. Denilson er bare medioker på absolutt alle aspekter av spillet. Han er skral fysisk, teknisk er han under middels, pasningene hans er ok. Jeg ser ikke hva Arsene ser i Denilson, og at han er den som har startet mest for oss i år er det klareste tegnet på at noe er galt. Det er fullstendig galskap.

Lenke til kommentar
Alt for pinglete midtbane det der. Når alle er tilbake burde vi kjøre denne:

 

Song

Arshavin - Fabregas - Nasri - Walcott

RvP

 

Ja, det var VELDIG mye mer forskjell enn den jeg skrev :p

 

Men jeg synes Denilson skal spille før Song.

Idag var Song så ufattelig dårlig at jeg ikke har ord.

Sier ikke at Song er noe optimalt anker på midten, men vi må ha en fysisk sterk midtbanespiller med stor motor når du ser på de andre spillerne i oppstillingen min. Song gjør ihvertfall mye løping, og ødelegger motstanderens spill ganske bra. Denilson er bare medioker på absolutt alle aspekter av spillet. Han er skral fysisk, teknisk er han under middels, pasningene hans er ok. Jeg ser ikke hva Arsene ser i Denilson, og at han er den som har startet mest for oss i år er det klareste tegnet på at noe er galt. Det er fullstendig galskap.

Jeg er uenig i det.

Jeg har sett et par kamper i reprise og kun følget med på Denilson og han gjør veldig mye riktig og får ikke noe særlig kredit for det.

Han gjør den "usynlige" jobben som Gilberto gjorde(ikke like bra, men kan bli like god om ikke bedre)

 

Men selvfølgelig er verken Denilson eller Song god nok for å spille fast for Arsenal, men desverre har vi ingen andre alternativer.

Lenke til kommentar

Jeg syns Song gjør en god jobb for dere og skjønner egentlig ikke hvorfor han får så mye drit slengt mot seg. Jeg vil påstå at å være en sentralt defensivt midtbanespiller må man ha litt erfaring og ro, og å være 21-22 er dette bare "valuable" å få spille så mye i PL allerede nå. Se på Flamini da, han var jo ingenting når han var 21-22, men når han ble 23 så ble han plutselig spilleren som Arsenal supporterne elsket.

 

EDIT: Er derimot enig med NegerUngen om Denilson. Han gjør en god jobb, har mange assists og hadde jo egentlig hatt en veldig fin og viktig assist i dag igjen hvis RvP hadde gjort jobben sin på den sjansen tidlig i kampen. Han gjør en usynlig jobb ja, og har vært mye bedre enn du sier der, Hegland.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Arshavin - Song - Cesc - Nasri

van Persie - Walcott

 

Dette kunne vært et ganske spennende angrep. Hvis alle er skadefrie kunne vi også rullert Nasri, Arshavin, Walcott og Rosicky på kantene og kjørt Dudu som spiss ved siden av RvP når Theo er ute på kanten. Bendtner kan selges for min del, det samme med Adebayor med mindre han skjerper holdningene og prestasjonene sine i sesongavslutningen. Men det skal mye til for å holde spillere som Nasri, Rosicky, RvP og Walcott skadefrie mesteparten av sesongen. :(

 

Edit: Helt enig med Hegland og tc47, skjønner ikke hvorfor Song får så mye kritikk. Jeg husker at Flamini fikk mye av det samme møkket før han slo gjennom og var en av våre beste spillere forrige sesong. Da var han forresten 23 år gammel. Song fylte 21 år i september, så slapp litt av. Song > Denílson i DM-rollen.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Jeg syns Song gjør en god jobb for dere og skjønner egentlig ikke hvorfor han får så mye drit slengt mot seg. Jeg vil påstå at å være en sentralt defensivt midtbanespiller må man ha litt erfaring og ro, og å være 21-22 er dette bare "valuable" å få spille så mye i PL allerede nå. Se på Flamini da, han var jo ingenting når han var 21-22, men når han ble 23 så ble han plutselig spilleren som Arsenal supporterne elsket.

 

EDIT: Er derimot enig med NegerUngen om Denilson. Han gjør en god jobb, har mange assists og hadde jo egentlig hatt en veldig fin og viktig assist i dag igjen hvis RvP hadde gjort jobben sin på den sjansen tidlig i kampen. Han gjør en usynlig jobb ja, og har vært mye bedre enn du sier der, Hegland.

Veldig enig med deg.

Men jeg rangerer Denilson over Song.

Er alt for farlig å spille med Song mot lag som virkelig kan kontra, f.eks Manutd

Lenke til kommentar
Problemet med den oppstillingen der er at den er nettopp det, et spennende angrep. Men det vil aldri få sjansen til å angripe da ingen der vil etter hva jeg kan se kontrollere den defensive delen av midtbanen,...

Song? Uansett vil vi nesten ikke trenge en defensiv midtbanespiller, for motstanderen kommer ikke til å få sjanser til å angripe. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...