Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Fortsatt irriterende at vi har sløst bort 9 poeng, for nå har vi et ganske tøft kampprogram i forhold til Tottenham. Mitt tips er at de tar fjerdeplass ved oppgjøret, hvor vi taper. 

Klarer vi slå West Ham, Leeds, Tottenham og Newcastle og få 12 poeng? Jeg tviler…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror utgangspunktet før den kampen er avgjørende. Hvis vi kan dra til Tottenham uten å måtte vinne, så har vi en bedre sjanse på topp 4. 

Tottenham møter Leicester og Liverpool før kampen mot oss. 3 poeng fra de to kampene er ikke urealistisk. 

Vi møter West Ham og Leeds. Vi er favoritter i begge kampene. West Ham står med kun to seire og tre uavgjort mot oss siden 2010. De spiller Europa League tre dager før og skal spille igjen fire dager etter. Leeds har 0 seire og 2 uavgjort siden 2011, men har riktignok funnet formen. Får vi 6 poeng på disse kampene står vi med 5 poengs margin foran møtet med Tottenham. Da er uavgjort et godt resultat. Får vi 3-4 poeng er utgangspunktet langt dårligere. De kampene er ekstremt viktige og mest sannsynlig sesongavgjørende. 

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
fox skrev (6 minutter siden):

Nketiah kunne ha drept kampen et par ganger nå… ikke det vi trenger, misbruke sjansene våre så kommer det et baklengsmål 

Om det er no trøst så hadde laca vært for treig til å skape noen av de nesten, men helt klart at vi trenger spiss. Det er alle enige om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...