Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Sykt at Fernandes ikke ble utvist. Her burde VAR vektlegge intensjonene til Fernandes. Går bevist inn for å skade. Stygg, stygg fotballspiller. Bunnslam. 

Ellers var det nydelig å se Xhaka score ett langskudd igjen. Jeg håper ikke han blir solgt i sommer. 

Lenke til kommentar
Billy Bones skrev (1 minutt siden):

Sykt at Fernandes ikke ble utvist. Her burde VAR vektlegge intensjonene til Fernandes. Går bevist inn for å skade. Stygg, stygg fotballspiller. Bunnslam. 

Ellers var det nydelig å se Xhaka score ett langskudd igjen. Jeg håper ikke han blir solgt i sommer. 

Enig, mener det er en helt annen situasjon enn den med elneny etterpå.

Lenke til kommentar
barezell skrev (Akkurat nå):

Forresten melder Ornstein og Romano at Jesus skal vekk fra City. Arsenal i prat om signering. Er det spissen vi trenger? Arteta bør jo kjenne han godt.

Nei, scorer altfor lite. Vært greit som rotasjon om laca og Eddie drar, men vi trenger noe mer målfarlig spør du meg.

Lenke til kommentar
12 minutes ago, barezell said:

Forresten melder Ornstein og Romano at Jesus skal vekk fra City. Arsenal i prat om signering. Er det spissen vi trenger? Arteta bør jo kjenne han godt.

Når han scorer såpass lite for et lag som dominerer de fleste kampene lover det ikke akkurat godt.

Lenke til kommentar

Ironisk nok har Jesus scoret 2 nå 😂

Jeg har ikke tenkt på han som en mulighet for oss tbh. Hadde ikke trudd han kom til å forlate city.

Jeg er ikke uenig. I dere skriver. Han kunne vært 1 av 2 inn. 

Veldig spent på hva vi ender opp med, Nunez i benfica hadde vært show, men nå sikler vel hele europa på han. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...