Reg2000 Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Xhaka, Ødegaard og Elnenny for banens beste? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 God 1. omgang, tidvis krise i andre, i en kamp United burde fått med seg i hvert fall 1 poeng. Uansett sterk, viktig og deilig seier. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Sykt at Fernandes ikke ble utvist. Her burde VAR vektlegge intensjonene til Fernandes. Går bevist inn for å skade. Stygg, stygg fotballspiller. Bunnslam. Ellers var det nydelig å se Xhaka score ett langskudd igjen. Jeg håper ikke han blir solgt i sommer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 United farlige i deler av 2, men synes totalt sett vi fortjente seier. We go again! West ham kampen viktig nå! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Billy Bones skrev (1 minutt siden): Sykt at Fernandes ikke ble utvist. Her burde VAR vektlegge intensjonene til Fernandes. Går bevist inn for å skade. Stygg, stygg fotballspiller. Bunnslam. Ellers var det nydelig å se Xhaka score ett langskudd igjen. Jeg håper ikke han blir solgt i sommer. Enig, mener det er en helt annen situasjon enn den med elneny etterpå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Forresten melder Ornstein og Romano at Jesus skal vekk fra City. Arsenal i prat om signering. Er det spissen vi trenger? Arteta bør jo kjenne han godt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 barezell skrev (Akkurat nå): Forresten melder Ornstein og Romano at Jesus skal vekk fra City. Arsenal i prat om signering. Er det spissen vi trenger? Arteta bør jo kjenne han godt. Nei, scorer altfor lite. Vært greit som rotasjon om laca og Eddie drar, men vi trenger noe mer målfarlig spør du meg. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 12 minutes ago, barezell said: Forresten melder Ornstein og Romano at Jesus skal vekk fra City. Arsenal i prat om signering. Er det spissen vi trenger? Arteta bør jo kjenne han godt. Når han scorer såpass lite for et lag som dominerer de fleste kampene lover det ikke akkurat godt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Vi er forresten 1 poeng bak samlet poengsum i fjor om noen lurte. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Ironisk nok har Jesus scoret 2 nå 😂 Jeg har ikke tenkt på han som en mulighet for oss tbh. Hadde ikke trudd han kom til å forlate city. Jeg er ikke uenig. I dere skriver. Han kunne vært 1 av 2 inn. Veldig spent på hva vi ender opp med, Nunez i benfica hadde vært show, men nå sikler vel hele europa på han. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Ser ikke på Jesus som en oppgradering for Pepe.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Njee. Kanskje ikke. Jeg har jo fortsatt et håp om at det bare skal løsne for Pepe, men begynner jo å bli ønsketekning er jeg redd for 😂 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Romano melder at Edu har sagt til ESPN at vi er ute etter 1-2 spillere. Planene er klare. Vi får seee da! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Liten assist og. Infølge fantasy. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Selvfølgelig scorer han 4 når jeg skriver han ikke scorer nok😂 men hadde bare 3 mål før i dag for ett lag som scorer jævla mye. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 God runde dette, synd vi rotet bort 9 poeng i de 3 kampene før chelsea….. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå