Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så krise dårlig å tape disse 3 kampene. 

Er Partey/Tierney så kritiske eller hadde denne kollapsen kommet uansett? 

Alt i alt så driter jeg litt i om det blir EL eller CL. For det er åpenbart at vi har lite i CL og gjøre, men å gå tilbake til ræva innsats i kampene gjør meg så frustrert!

Lenke til kommentar

Deilig at saka, ødegård og ESR finner form igjen. Helt nydelig at det er samtidig og 😂 

Eddie viser en klasse vi skjeldent har sett. Fortjener en start mot United og nå? 

Kanskje mest av alt imponert over Holding og spesielt Elneny. De leverer veldig bra i dag. Når startet de en kamp sist? 7+ måneder siden. Veldig bra! 

Synes Xhaka spilte veldig bra også. Verdt en mention. 

Eneste å hakke på var vel Tavares igjen. Mye rart der, men får i hvert fall fullføre 90. Gjør nok litt for selvtilliten. Vi trenger at han funker i laget. 

Bare jeg som ikke så Gabriel hele kampen? Hadde han ikke blandet seg inn og fått gult på slutten der så kunne jeg trudd han ikke spilte. 😂

Lenke til kommentar

Nketiah bør definitivt starte. Typisk at han er totalt avskrudd mot United, men hvis han har fått et snev av momentum fra denne kampen er det en mulighet vi rett og slett ikke har råd til å gå glipp av. Alternativet er Laca som ikke scorer mål eller Martinelli som er uprøvd i posisjonen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...