skaftetryne32 Skrevet 5. april 2022 Del Skrevet 5. april 2022 barezell skrev (44 minutter siden): Nuno åpnet jo veldig bra, Vertfall offensivt. barezell skrev (45 minutter siden): Spent på om Lokonga får spille litt neste kampene. Synes han var ålreit når han kom på nå, men han er ingen Partey erstatter. Xhaka venstreback, Tavares ser ut til og ha ingen selvtillit så jeg forventer det, Lokonga tar plassen til Xhaka. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. april 2022 Del Skrevet 5. april 2022 skaftetryne32 skrev (27 minutter siden): Vertfall offensivt. Xhaka venstreback, Tavares ser ut til og ha ingen selvtillit så jeg forventer det, Lokonga tar plassen til Xhaka. Ødegård på plassen til Partey da eller? Ser ikke helt at noen andre enn Xhaka kan ta plassen til Partey. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. april 2022 Del Skrevet 5. april 2022 (endret) barezell skrev (1 time siden): Ser ikke helt at noen andre enn Xhaka kan ta plassen til Partey. Thomas is currently being assessed Han er jo ikke 100% sikkert ute ennå er han det da ? Forresten vil du virkelig ha Xhaka der ? Lokonga i midten da, og Elneny, Azeez, eller kanskje til og med Patino som alternativer på venste indreløper plass. Glemte nesten Smith Rowe, han er også et alternativ på venstre indreløper. ps Saka på venstreback er kanskje noe som må vurderes. Endret 5. april 2022 av skaftetryne32 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 skaftetryne32 skrev (10 timer siden): Thomas is currently being assessed Han er jo ikke 100% sikkert ute ennå er han det da ? Forresten vil du virkelig ha Xhaka der ? Lokonga i midten da, og Elneny, Azeez, eller kanskje til og med Patino som alternativer på venste indreløper plass. Glemte nesten Smith Rowe, han er også et alternativ på venstre indreløper. ps Saka på venstreback er kanskje noe som må vurderes. Arteta sa vel han kjente smerte samme sted som han var skadet sist. Antar han minst er ute noen uker. Jeg vil egentlig ikke ha xhaka noe sted 😂 men er litt manko på alternativer. Uansett hvordan vi stiller opp så vil vi merke at vi mangler begge backer og defensiv midt. Sliter litt med å se at vi skal klare 4. Nå. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 36 minutes ago, barezell said: Sliter litt med å se at vi skal klare 4. Nå. Jeg ville tro det skulle gå greit. Den største konkurrenten er Tottenham som ikke akkurat er stabilt gode. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 48 minutes ago, Reg2000 said: Jeg ville tro det skulle gå greit. Den største konkurrenten er Tottenham som ikke akkurat er stabilt gode. Da er du mer optimist enn meg. Tottenham har et lettere kampprogram igjen, og hvis de holder Kane og Son skadefrie tror jeg de tar 4. plassen. Jeg har sett dem de siste kampene og det ser ut til at spillet har satt seg i mye større grad nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 (endret) Virker langt bedre nå enn i starten under Conte, men de er rå på choke 😂 så vi får se. Endret 6. april 2022 av barezell Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Blir fort tre bak igjen nå fremover. Håper vi klarer den omstillingen bra evt. Fortsatt spille med fire bak, og Cedric og Tavares på hver kant er russisk rullett. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 archongamer skrev (21 minutter siden): Blir fort tre bak igjen nå fremover. Håper vi klarer den omstillingen bra evt. Fortsatt spille med fire bak, og Cedric og Tavares på hver kant er russisk rullett. Arseblog foreslår Cedric på venstreback, White høyre og Holding inn i midten, det er ikke så dumt tror jeg. da kan vi beholde Xhaka på venstre indreløper og Lokonga kan erstatte Partey. https://arseblog.com/2022/04/tierney-out-for-the-season-what-now-for-left-back/ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Synes Tavares burde få sjansen mot Brighton. Han har vært i kulda en stund burde få sjansen til å spille seg i form, men uaktuelt å bruke han i topp oppgjørende om han fortsetter som de to siste 45 min han har spilt Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 barezell skrev (7 minutter siden): Synes Tavares burde få sjansen mot Brighton. Han har vært i kulda en stund burde få sjansen til å spille seg i form, Ser ikke helt poenget, cedric kan gjøre en jobb på venstra, White gir enorm defensiv trygghet, Holding er hel ved, Tavares blir bare en unødvendig risiko i en avgjørende del av sesongen, den risken har vi ikke råd til. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Vi diskutere jo nettopp risiko for å ikke kvalifisere seg til CL ved å ikke hente inn spillere i Januar 🙄 Med verdens tynneste stall vil jeg si at det er et mirakel om vi gjør det. Selve kampprogrammet er greit for oss, men våre beste spillere må prestere og ikke falle fra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Januar kan bli the killing blow Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 I følge google line up ser det ut som xhaka på venstre bak. Smith rowe på plassen til xhaka og lokonga på plassen til Partey. Blir spennende å se i dag. Blr jo uansett klare poeng mot Brighton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Dette kan gå alle veier. Uten backene våre opptrer laget helt annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Fortsetter der vi slapp mot Crystal Palace. Slitne og upresise. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Jaja, artig så lenge det varte da. Topp 4 glipper nok igjen i år. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Mhm. Uten grunn til å være slitne. Håpløst mål og slippe inn. Xhaka langt vekk og ingen dm i nærheten av 16m. Det som kanskje er like krise er at vi klarer knapt skape noe heller. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 MartinF skrev (1 minutt siden): Jaja, artig så lenge det varte da. Topp 4 glipper nok igjen i år. Skal være godt fornøyd med EL. Så får vi se hva som skjer i sommer om det var lurt å spare penger i vinter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå