Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Gratulerer med ett velfortjent poeng, Sunderland! Liker spesielt godt måten dere haler ut tiden på. I tillegg må jeg gi Anton Ferdinand ros for fantastisk skuespill i det 93. minutt. Kampens prestasjon!

 

 

Jeg er lei av lag i Premier League som ligger på egen banehalvdel. Min interesse for ligaen Premier League er helt borte. Jeg gidder ikke se på kamper lenger, jeg gidder ikke være oppdatert på overgangene.

 

Jeg ser kun når Arsenal spiller. (I tillegg til de store oppgjørene som United - Chelsea)

 

 

For en idiot han stygge i studioet til canal+ er. Ron Atkinson, er det det? Idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir morro å spille CL for siste gang på mange år på tirsdagen

 

Hvorfor på mange år? Skjønner litt om du ikke har troa på at de klarer CL plass i år, men gir du opp håpet for neste år? Du vet dere savnet Rosicky, Eduardo, Adebayor, Diaby, Fabregas og Walcott der? Det er nesten et helt lag, og dere har ikke så stor tropp ellers så.

 

Fordi mange spillere kommer til å stikke om vi misser CL. De heteste er Rvp, Cesc og Walcott. (Ade også, men blir glad om han stikker)

 

Vi må bygge nytt lag hvert 2 år og med slik holdning vinner man aldri trofeer.

Lenke til kommentar
Gratulerer med ett velfortjent poeng, Sunderland! Liker spesielt godt måten dere haler ut tiden på. I tillegg må jeg gi Anton Ferdinand ros for fantastisk skuespill i det 93. minutt. Kampens prestasjon!

 

 

Jeg er lei av lag i Premier League som ligger på egen banehalvdel. Min interesse for ligaen Premier League er helt borte. Jeg gidder ikke se på kamper lenger, jeg gidder ikke være oppdatert på overgangene.

 

Jeg ser kun når Arsenal spiller. (I tillegg til de store oppgjørene som United - Chelsea)

 

 

For en idiot han stygge i studioet til canal+ er. Ron Atkinson, er det det? Idiot.

Enig med deg.

JEg kommer uansett til å støtte Arsenal, men for øyeblikket er ikke PL beste ligaen.

Gørr kjedelig og gullet er allerede avgjort i Februar.

Lenke til kommentar

Jeg hadde virkelig håpet at når Villa tapte, skulle vi ta oss selv i nakken og slå et middelmådig Sunderland, men vi er ikke gode nok for tiden. Vi er 6 poeng bak Villa, med 12 kamper, 36 poeng igjen å spille for. Jeg har enda trua, vi tok faktisk inn 1 poeng idag, men jeg begynner å tvile mer og mer for hver uke som går. Villa har noen vanskelige kamper nå, mens vi på papiret har en lett periode, men jeg hadde håpet på en seier i dag. Vi har et bedre lag enn Villa, men det hjelper ikke så lenge vi ikke klarer å utnytte det på banen.

Lenke til kommentar

Sitter og ser på United, og det slår meg at de har en trygghet i laget, spesielt på Old Trafford, som vi mangler. United har et maskineri som aldri har en dårlig dag, og som maler på til de får mål. Samspillet mellom leddene er mange divisjoner bedre der enn hos oss. Mens vi er avhengig av et øyeblikks genialitet, som kommer alt for sjelden, har United et maskineri som vet med seg selv at de kommer til å lage mål og vinne kampen. Selvtilliten og rutinen til folk som Paul Scholes hjelper veldig på det, og vi har ingen sånne typer som har vært i klubben så lenge. Jeg misunner United-fansen følelsen med å nesten være sikre på en 3-poenger mot lag som Blackburn på OT, mens jeg sitter på nåler hver kamp og ber til høyere makter. Sist gang jeg kan huske en sånn trygghet med oss er Invincibles.

Lenke til kommentar

Du sier mye fornuftig, Hegland, jeg er glad vi har deg i her i denne tråden. United har vært fantastisk de siste månedene og mye av grunnen er at SAF har bygget et fantastisk lag med god bredde, og at de har en stamme som de kan stole 100% på. Klassespillere som Ferdinand, Scholes, Carrick, Rooney, Giggs og muligens Evra er typer man forventer som blir i klubben i med- og motvind. Jeg lurer virkelig på hva som skjer med spillere som van Persie, Cesc, Walcott, Adebayor, ja kanskje til og med Clichy og Toure finner på å ønske seg bort (sistnevnte leverte jo inn en transfersøknad som ble avslått i januar), hvis vi går glipp av CL-plassen. Til og med etter en nesten-sesong med mye uflaks som 07/08 bestemte typer som Flamini og Hleb å stikke. Jeg var sikker på at Flamini ville signere. Han hadde tross alt blitt i klubben selv om Wenger offentlig gikk ut og sa at han kunne fritt gå til en annen klubb sommeren 2007. Hleb vet jeg ikke hva som skjedde med, virket jo som han hadde det fint i London, men helt plutselig syntes han at det var for "støyete".

 

Poenget mitt er at Wenger burde beholdt spillere som Pirés, Vieira, Gilberto og Henry. Pirés er vel like gammel som Giggs, men se hvordan waliseren fortsatt holder på da. Jeg tror at Bobby og Vieira kunne vært nyttig i fjorårets sesong med sin rutine. Henry er bare nyttig any day of the week.

Lenke til kommentar

Når jeg så Brasil - Italia for et par uker siden, så tenkte jeg plutselig på hvor dumt det var å selge akkurat Gilberto Silva. Han hadde jo vært veldig viktig nå, og var jo til og med visekapteinen deres i en sesong. Ikke så smart å selge han før man sikrer langtidskontrakt med Flamini i det minste.

Lenke til kommentar
Når jeg så Brasil - Italia for et par uker siden, så tenkte jeg plutselig på hvor dumt det var å selge akkurat Gilberto Silva. Han hadde jo vært veldig viktig nå, og var jo til og med visekapteinen deres i en sesong. Ikke så smart å selge han før man sikrer langtidskontrakt med Flamini i det minste.

Jeg er veldig enig. Gilberto kunne vert veldig god å ha akkurat nå.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at Wenger burde beholdt spillere som Pirés, Vieira, Gilberto og Henry. Pirés er vel like gammel som Giggs, men se hvordan waliseren fortsatt holder på da. Jeg tror at Bobby og Vieira kunne vært nyttig i fjorårets sesong med sin rutine. Henry er bare nyttig any day of the week.

Spot on. Jeg har alltid ment at salget av Vieira er det største feilgrepet Wenger har gjort. Han har en fantastisk arbeidsmoral og en voldsom tilstedeværelse som ville løftet unge spillere som Denilson mange hakk. Verden har aldri sett et midtbaneanker som Vieira 02-04, og selv om han er over toppen, hadde han vært gull verdt for oss å ha.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...