Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

bshagen skrev (På 6.3.2022 den 17.07):

Hardt... Kom igjen a. Han stuper som om han fått en knyttneve i mellomgulvet. Det blir for dumt. 
EDIT: Men dette gjelder så mange spillere om dagen. Er så lei av all ljugingen i fotball, mister helt respekten for sporten snart :(

Å må du slutte. Ta å pass på alle som slenger seg som om dei skulle vært skutt, ukentlig på Manchester United du. Tipper du ikkje ofrer ein tanke på alle gangene Penandes ligger å ruller i gresset.

Er på generell grunnlag einig i at kynisme som dette skader sporten. Men når Watford drøyer tid heile kampen, for så å måtte score sjøl, har eg absolutt null sympati om Tierney eller andre på Arsenal tar seg litt ekstra god tid, når Watford gir muligheiten til det. Når ein snakker kynisme i sporten, har Arsenal absolutt hengt etter dei andre lagene. På tide å ta dei att.

Om du vil snakke om kva som er flaut, kan eg legge ved ein fin video som du kan ta opp med supporter gjengen din. Forøvrig ikkje vanskelig å finne godbiter som dette, der Pendandes ligger å ruller i gresset.. Tierney derimot. Det skal du slite med: 

Her er ein annen:

Kunne startet ein egen kanal på Youtube med all materialet eg finner...

Endret av Pallehysa
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pallehysa skrev (6 timer siden):

Er på generell grunnlag einig i at kynisme som dette skader sporten.

Jeg mener det er langt på vei dommerne som må heve nivået, rullinga å stupinga må jo nesten til så enn får frispark nå til dags. Det er tragisk at det må markeres så jævlig, men ofte viser det seg at det må til.

Et annet godt poeng er at fotball er mer og mer en maratonsport, det er godt og ligge på gresset late som en har vondt å hvile litt. 

Personlig håper jeg en eller annen form for AI bytter ute hele dommerstanden, men det skjer nok ikke nødvendigvis i min levetid. 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 timer siden):

Jeg mener det er langt på vei dommerne som må heve nivået, rullinga å stupinga må jo nesten til så enn får frispark nå til dags. Det er tragisk at det må markeres så jævlig, men ofte viser det seg at det må til.

Ein sannheit med modifikasjona. Nåken dommara er flinke til å vinke spelet vidare, sjøl om Penandes ligg å rulla seg som ein tyl på plenen. Andre er heller dårlige på det.

Men er einig. Dommarane må skiftest ut. Spesielt i PL. VAR har avslørt til dei grader kor dårlige dommarane i Premier League er. Inkonsistent dømming. Rett og slett null balanse i regnskapet.

Endret av Pallehysa
Lenke til kommentar

Liverpool på Emirates om drøye seks timer. Om Liverpool møter opp og spiller slik vi har sett de kan spille de siste årene, så blir nok kvalitetsforskjellen veldig tydelig. Da tror jeg rett og slett ikke det er kvalitet nok i Arsenal til å fremprovosere nok feil og utnytte dem, selv på en god dag. Da må vi eventuelt se en kamp ala den i 2020 der vi ble rundspilt kampen gjennom og fikk to mål gratis. 

Men jeg er spesielt spent på hvordan laget responderer på ulike momenter i kampen. Om Liverpool scorer tidlig, vil laget totalkollapse slik vi har sett tidligere? Om Arsenal scorer først, vil laget bli liggende ekstremt dypt og så forsøkt malt ihjel av Liverpool resten av kampen? Det er mange måter laget kan vise utvikling selv om resultatet er skuffende. Dette var jo tilfelle i City-kampen på Emirates der mange følte vi ikke bare burde tatt poeng, men alle 3 om det var 11v11. 

Jeg har også en kjip følelse om at kampen starter veldig bra før det uunngåelige røde kortet herper resten av kampen. Håper laget nå har "vokst fra seg" de hodeløse involveringene når de blir tatt på senga. 

Uansett resultat håper jeg å se mye av det vi har sett de siste ukene. Spilleglede, inspirasjon, guts og presisjon. Taper vi mot et av verdens beste klubblag, er det fortsatt mulig å ta med seg noen positiver mot innspurten av sesongen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bra i første. Der Pool har et gir til så er vi allerede vært på max en stund er ikke gode nok til å holde et høyt nivå i 90 min (enda).

Om vi skal klare poeng fra lag som Pool og City må vi sette sjansene vi kommer til. For det blir ikke mange. Det klarer hverken Martin eller Martinelli i dag. 

Synes ikke de skal henge med hode. Analyser og ta med seg det positive. Selv med tap over Chelsea er vi først i kampen om 4. Kampene mot united og spurs kan bli avgjørende, det skal vel mye til at united og spurs vinner resten og. De har jo gått på en og annen smell støtt og stadig. Ikke noe er sikkert med oss heller. Jeg trur ikke det vil skje, men med et så ungt lag så kan det fort komme en dupp i form og tapene kan komme på rekke. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
barezell skrev (11 timer siden):

Arteta greit grinete over plasseringen av chelsea kampen i pressekonferansen. 3 dager mellom chelsea og united.

Ganske tøft å klage på kampprogrammet uten å ha spilt en eneste kamp i europa. 

Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (34 minutter siden):

Ganske tøft å klage på kampprogrammet uten å ha spilt en eneste kamp i europa. 

Spiller man i Europa må man ha stallen til det, det har vi åpenbart ikke. Det er fremdeles unødvendig og slenge inn 2 kamper på under 72 timer bare fordi den skal vises på utdatert lineær tv. 

Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (40 minutter siden):

Så Leicester og west ham har bredere tropp?

Har du et poeng utenom at det ikke er greit og si ifra om unødvendig hardt kampprogram ? Hvorfor er det et problem for deg ? Det er jo unødvendig, synes du ikke ? Og ja for å svare det er ikke usannsynlig akkurat nå, men jeg kjenner ikke bredden i troppen til verken WHUFC eller LCFC, kan ikke huske og ha nevnt noe om dem heller. Troppen vår er vertfall jævla tynn bak den faste elleveren, vi har hatt en høyst nødvendig opprydning i det siste, både fra et finansielt perspektiv og i forhold til samhold i laget. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...