Dagner Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Takk til watford som bidrar til å dra ut tiden! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 3 poeng. Herlig. Vi gjør det alltid vanskelig mot slutten. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 barezell skrev (Akkurat nå): VM i drøying av tid. Hva skjer med den filmingen a? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 bshagen skrev (Akkurat nå): Hva skjer med den filmingen a? Har vel lært litt av hva Watford har drevet med tidligere i kampen da😊 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 barezell skrev (1 minutt siden): Har vel lært litt av hva Watford har drevet med tidligere i kampen da😊 Jo men, kom igjen da. Det er jo flaut? 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 bshagen skrev (Akkurat nå): o men, kom igjen da. Det er jo flaut? Det er jo sånn spillerne er oppdratt av dommerne, gjør de ikke langt mer ut av det enn det egentlig er så skjer det jo ikke noe. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 bshagen skrev (Akkurat nå): Jo men, kom igjen da. Det er jo flaut? Tierney du tenker på? Gjør vel litt ut av det siden Watford spillern kaster ballen hardt på han? Får jo gratis drøying av tid. Han overspiller jo ikke i evigheten og er relativt kjapt oppe. Langt flauere den fra Watford tidligere imo, men på generel basis så skulle jeg gjerne sett langt mindre filming og drøying av tid i fotballen. Wolves starta drøye ut alt på 0-1 etter 11 min spilt sist uke. Det er nitrist uansett om det er vi eller andre som gjør det. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) barezell skrev (1 minutt siden): Tierney du tenker på? Gjør vel litt ut av det siden Watford spillern kaster ballen hardt på han? Får jo gratis drøying av tid. Han overspiller jo ikke i evigheten og er relativt kjapt oppe. Hardt... Kom igjen a. Han stuper som om han fått en knyttneve i mellomgulvet. Det blir for dumt. EDIT: Men dette gjelder så mange spillere om dagen. Er så lei av all ljugingen i fotball, mister helt respekten for sporten snart Endret 6. mars 2022 av bshagen 2 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 bshagen skrev (21 minutter siden): Hardt... Kom igjen a. Han stuper som om han fått en knyttneve i mellomgulvet. Det blir for dumt. EDIT: Men dette gjelder så mange spillere om dagen. Er så lei av all ljugingen i fotball, mister helt respekten for sporten snart Watford holdt på akkurat på samme måte hele kampen. Bryr meg ikke en plass at Tierney velger å svare på samme måte i sluttminuttene Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 bshagen skrev (29 minutter siden): Hardt... Kom igjen a. Han stuper som om han fått en knyttneve i mellomgulvet. Det blir for dumt. EDIT: Men dette gjelder så mange spillere om dagen. Er så lei av all ljugingen i fotball, mister helt respekten for sporten snart Hardt som i at det er helt unødvendig. de står under halv meter unna hverandre. Tipper han blir irritert og utnytter situasjonen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Observasjoner i dag: -Partey må fortsette med skuddtrening -Blir digg å få Tomiyasu tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Kommer en nedtur i dag. Tipper 2-2. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Jeg har troa i dag. Tipper vi får smekk pool på onsdag da. Edit. Prøver bruke kamptråden 😊 Endret 13. mars 2022 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Er ikke det straffe til Saka? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Billy Bones skrev (37 minutter siden): Er ikke det straffe til Saka? Arsenal er ikke på listen over lag som kan få straffe. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Sterk hjemmeseier. Meget solid. Blir veldig spennende å måle seg litt mot Pool i midt uka. Uansett resualtat håper jeg vi klarer holde bedre følge enn sist. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Dette ser bra ut med tanke på CL spill til neste år ihvertfall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Først må vi slå Liverpool, Chelsea, Tottenham og ManU… det blir tøft… nå onsdag tipper jeg på 0 poeng, dessverre Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 fox skrev (4 timer siden): Først må vi slå Liverpool, Chelsea, Tottenham og ManU… det blir tøft… nå onsdag tipper jeg på 0 poeng, dessverre 7 poeng totalt mot de 4 og jeg jubler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå