Liquidkey Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 1 minute ago, Snikpellik said: Husker det var litt prat om det på Twitter før jul. Litt uvanlig situasjon, pluss en så stor mengde bets på nøyaktig hva som skjedde. Her er video av det gule kortet: Den situasjonen er alt annet enn naturlig. Skjønner godt hvorfor det blir etterforsket. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Kjøpe dembele? Hører han går billig 😂 Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Denne kampen vinner Liverpool, men jeg håper at jeg tar feil ☺️ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Hvorfor skal jota få lov til det der??! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Skuffende kamp i går, men nå er det kun PL igjen som kanskje er greit med et såpass ungt og sårbart lag. Det er åpenbart at laget trenger forsterkninger nå. Synes Tomiyasu så svært rusten ut, og gjorde feil han normalt sett ikke ville gjort. Han er en av de bedre signeringene på lang tid, så vi trenger at han er skadefri fremover, ellers tror jeg vi mister poeng bare på hans fravær. ESR så også veldig lite spilleklar ut. Og Partey får vel kun skylde på frustrasjon fra AFCON, for det var noen patetiske ti minutter og nok et rødt kort til Arteta-samlingen. Laca er ikke noen løsning på spissproblemet. Vlahovic er drømmen, men det ser ikke lyst ut akkurat nå. Uansett, Burnley er must-win, og med hjelp fra Chelsea ser ikke tabellen så dum ut. Da er Tottenham 1 poeng foran med like mange kamper spilt. United vil være tre poeng bak. Game on. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Ryktene jeg leste på Vlahovic nå var at bud er akseptert og at arsenal har tilbudt mega kontrakt. Ikke sett fra Romano eller annet troverdig da. Arteta sa at 5-6 spillere ikke hadde trent hele uka og gikk rett inn i kampen. Ikke noe godt utgangspunkt. Håper virkelig på bedre kamp mot burnley. Om de har spillere til kamp da, de kan vel snart ikke utsette mer. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 2 hours ago, barezell said: Ryktene jeg leste på Vlahovic nå var at bud er akseptert og at arsenal har tilbudt mega kontrakt. Ikke sett fra Romano eller annet troverdig da. Ser veldig tynt ut spør du meg. Noen melder at han nekter å gå inn i forhandlinger selv om Fiorentina er villige til å selge. Men ingen ting fra troverdige kilder enda. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Liquidkey skrev (12 minutter siden): Ser veldig tynt ut spør du meg. Noen melder at han nekter å gå inn i forhandlinger selv om Fiorentina er villige til å selge. Men ingen ting fra troverdige kilder enda. Romano har sitert fiorentina presidenten nå. Flere engelske klubber har tatt kontakt. Ingen bud, men de er villige. Ikke no kommunikasjon fra vlahovic eller agenten. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Vi har ofte slitt mot Burnley, håper vi kan få en solid seier i dag. Tror laget trenger dette nå, har hatt noen gode kamper de siste ukene uten at vi har fått med oss noe bedre enn U. Tomiyasu dessverre ute i dag og benken er dessverre ganske svak. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Usk håpet tomi skulle være tilbake fast. Fortsatt mange ute så ikke rart benken blir svak, men burnley er i lignende situasjon vel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Hvem får det røde kortet i dag? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (31 minutter siden): Hvem får det røde kortet i dag? Spiller ikke liverpool kamp nå? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Ser ut som Burnley går for det imo! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Får han ikke gult for det der??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Dagner skrev (2 minutter siden): Spiller ikke liverpool kamp nå? Derfor jeg spør så jeg kan bli oppdatert. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Burnley slipper billig unna som kun har 2 kort så langt 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Derfor jeg spør så jeg kan bli oppdatert. vglive.no er en fin plass å følge kampen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Håper de går for rødt.(satt penger på rødt kort) Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Westwood skulle hatt rødt nå. Helt sprøtt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Dagner skrev (Akkurat nå): vglive.no er en fin plass å følge kampen. Vg.live ligger foran tv2 sumo. Redd for å bli spoilet 😶 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå