barezell Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Skader ikke prøve overtale han heller. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Nei, her har han jo muligheten til å utgjøre en stor forskjell sammen med flere andre unge spillere som uten tvil er på vei opp. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Charlie Patino starter og Omari Hutchinson er på benk, det er morro. https://arseblog.news/2022/01/patino-starts-nottingham-forest-v-arsenal-team-news/ Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Tavares må opp noen hakk, dårlig første 10 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Liker holdningen til holding 😂 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Blir nok litt mer fart nå, Tavares med 30 dårlige minutt. Nå slipper Martinelli å gjør jobben som Tierney vanligvis tar seg av også Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Så ikke veldig fornøyd ut med å bli byttet ut. Arteta så ikke veldig fornøyd ut med hva han gjorde på banen heller 😂 Svak omgang generelt synes jeg. White i all white leverer bak der. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Lurer på om det er nok å puste Nottingham Forrest sine spillere i nakken for at de skal falle. Kan virke slik. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Hvordan er det. Ekstra omganger? Ny kamp? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 barezell skrev (Akkurat nå): Hvordan er det. Ekstra omganger? Ny kamp? Ekstraomganger ved uavgjort. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Herre meg. Lekker pasning. Veldig svak kamp av oss. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Hahah, søppel fra start til slutt Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Driter i cupen i år. Alt for å gjøre det bra i PL og kvalifisere til CL. Vi har ikke stall til alle disse turneringene heller.. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Ja her er det bare å handle, litt frafall til Afrika og noen spillere som skal spares og dette er det vi sitter igjen med Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Gjennomført ræva. Skuffende. Hadde forventet mer kok etter 1 ukes pause og såpass godt lag fra start. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) On 1/8/2022 at 8:57 PM, Dagner said: Jeg vet ikke om det stemmer at han ikke ønsker å komme til Arsenal eller ikke, men man vil jo tro at PL er litt mer attraktivt enn Serie A. Jeg ser ikke for meg Juventus som noe storlag innenfor CL i nærmeste fremtid heller, men hvem vet. Det er mye mer penger i PL enn i SerieA, men det kan nok tenkes at det er spillere som heller vil bo i Italia fremfor England. CL blir jo kjedeligere og kjedeligere etterhvert som det blir mer en liga for de rikeste klubbene. Hvorvidt Juventus vil klare å slå fra seg i CL er vanskelig å si, men de er nok ikke gode nok akkurat nå, og det er nok ikke nok penger i SerieA til at de klarer å være i toppen så ofte. En av de tingene det virker som om vi har fått til i det siste er å få en gruppe spillere som vil spille for Arsenal. Å bruke 70+ mill(?) på en spiller som kanskje ikke vil være her er kanskje ikke det beste for laget. Endret 9. januar 2022 av Reg2000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Symmetri 🤝 Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Liverpool faked før kampen, med corona-testene. Som jeg har alltid sagt, denne klubben er skitten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå