Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Og det er litt av poenget, du vil ikke la Nketiah spille, samtidig gjør jo Laca akkurat det samme, bør de ikke holdes til samme standard ? 

Jo, men noen spillere må du jo bruke for å stille det beste laget. Er vel temmelig sikker på at du er enig med meg i at Laca er bedre å ha på banen, enn Nketiah? 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (33 minutter siden):

Noen andre som satte Martinelli inn på fantasy laget før denne runden ? 

Har en midtbane bestående av Gallagher, Jota, Salah, Foden, B.silva. Prøvde å se hvem jeg evt. kunne kjøre uten, men jeg ble raskt usikker hvor mye Martinelli får spille framover og droppet det dessverre.

Lenke til kommentar
#Kroenkeout skrev (1 minutt siden):

Har en midtbane bestående av Gallagher, Jota, Salah, Foden, B.silva. Prøvde å se hvem jeg evt. kunne kjøre uten, men jeg ble raskt usikker hvor mye Martinelli får spille framover og droppet det dessverre.

Hehe dette viser vel problemet mitt, jeg skal på død og liv ha Arsenal spillere på banen 😉

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Hehe dette viser vel problemet mitt, jeg skal på død og liv ha Arsenal spillere på banen 😉

Ja enig. Har til tider klart å holde meg unna når vi var helt ræva, men så fort jeg ser lysglimt lurer jeg noen inn igjen. I det siste har jeg hatt 3. Er jo så billige 😂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...