Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Veldig, veldig god kamp. Fullt fortjent å ta denne 2-0 til tross for at det røde kortet var strengt. 

Spillerne har blitt mer komfortable med å ta ledelsen. Vi blir fremdeles litt nervøse på 1-0, men bedre enn i starten av sesongen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi flytter ballen veldig fint i dag. Martinelli er motm for min del. Auba kan bare dra for min del. Håper jeg ikke får se nketiah igjen han har ikke bevist hvorfor han skal starte en kamp og siden han ikke takker ja til tilbud bør han enten gå på lån eller selges.

vi burde hatt to straffer i dag, men igjen.. vi er vaksinert mot å få straffe. Derfor fikk vi en sympati straffe etter dommeren hadde vært på payserommet å sett situasjonene.

Endret av #Kroenkeout
Lenke til kommentar

Kjempe god kamp. Solide i begge omganger for en gangs skyld. Vesentlig bedre i angrep siste 2 kampene også. 

Var viktig å vinne i dag. Hadde fort blitt et enda større fokus på Auba og drama om spillerne ikke hadde prestert i dag. Heldigvis var det helt motsatt og en vanvittig innsats. 

Synes Tomiyasu var litt slurvete i dag, spilte vel egentlig ålreit, men har blitt vandt til at han er så solid. Gabriel helt konge i midtforsvaret igjen.

Veldig spent på Januar vinduet nå. Hva skjer med auba, laca, eddie. Hvem kommer evt inn?  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Brodah skrev (3 timer siden):

Et det ikke vanlig å betale for mat på stadion? 

 

barezell skrev (3 timer siden):

Får man gratis mat andre steder? Det er ålreit da!

Er tydeligvis ekstra dyrt på Emirates da.

Lenke til kommentar

Ser for meg at auba+agent presser Arsenal for å droppe anklagelsene, men det skjer ikke. I stedet har det blitt unødvendige kranglete diskusjoner. Blir ikke overrasket om auba er borte ila. Januar. Dog, hvilken behandling er dette å gi mennesker da? For de er faktisk mennesker som har familie og personlige saker å ivareta. 
 

Om jeg husker rett så har ordlyden fra pep vært helt annerledes om hans spillere måtte dra pga.å fikse i familiære sykdomssaker. Eller når Garcia ville dra til Spania så var det nesten som Pep pakket kofferten for ham. Denne kyniske linjen som Arsenal sender ut nå vet jeg ikke om er en bra signaleffekt eller veldig moderne for den del. 

Endret av #Kroenkeout
Lenke til kommentar

Vi vet jo svært lite annet enn hva som har lekket ut i media. Det er ikke første gangen han bryter karantene, regler/avtaler. Han hadde fått disp av Arsenal til å hente morra, så de er jo på ingen måte så hjerteløse som du skal ha det til. Jeg tviler på at de hadde valgt nå for å sette et så ekstremt eksempel om han ble forsinket den ekstra dagen pga morens sykdom. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...