Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Auba er ferdig på det nivået vi trenger at han skal være på. Han har sikkert flere gode kamper igjen, men han gir ikke lenger mening som spydspiss i dette laget. At han åpenbart har problemer med oppførsel og i tillegg fronter laget som kaptein, er bare to streker under svaret på at noe må skje. 

I tillegg er det AFCON om ikke så lenge, og vi er nødt til å finne en varig løsning om kort tid uansett. 
 

Så er jo spørsmålet:  hvilken spisstype er ideelt for måten laget spiller offensivt? Det er et veldig vanskelig spørsmål. Med mindre mye klikker offensivt fremover tror jeg vi er bedre stilt med en spillertype ala Giroud. 

Endret av Liquidkey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, barezell said:

Kan jo være laca kan funke om han faktisk får 5-6 90mins på rad. 

Men ettersom han sikkert forsvinner uansett bør vi jo tenke nytt. 

Jeg ser tanken, men det virker ikke som Laca har 90 min i kroppen lenger. Han er på sitt beste når han kan bidra med litt «eksplosivitet» og energi, men gangreserven er begrenset. I tillegg er han en litt klønete spillertype og jeg synes det er spesielt tydelig når han merker det litt i beina. 

Lenke til kommentar

Kjenner følelsen 😂

 

Emmanuel Dennis (Watford): “I used to be an Arsenal fan, I like Cesc Fabregas, but I’m no more an Arsenal fan. I was so much into Arsenal sometimes I could cry when they lose. So I was like, ‘nah, I’m going to stick to myself because it’s not good for my health’.” #afc

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (8 timer siden):

Mister vell kapteinsbindet nå?

Hvem bør være kapteinen vår egentlig ? En som "alltid" spiller og ikke er hatet av fansen er et godt sted og starte, det utelukker både Tierney  og Xhaka som vel på mange måter må ses på som  2 av de beste kapteinsemnene, hvem har vi bak de igjen ? Ødegård, White,  så ferske at det er nesten disrespektfult og gi dem en sånn posisjon etter 4-5 måneder i klubben, men hvilke andre gode alternativer har vi egentlig ? Er Gabriel en kandidat ? Hva med Partey ville jeg sagt, men det må nesten kreves at han begynner og faktisk spille bedre enn Xhaka over lengre tid og det har jeg til dags dato ikke sett.   

Jeg har et lite håp om at Tierney skal greie og bli kvitt småskadene med litt avlastning og hvile når det trengs, ble litt rovdrift på ham i fjor mener jeg, men jeg må innrømme at mye av kapteinshåpet er basert utelukkende på nasjonalitet 🧠.

Det er merkelig å si det, men Ødegård er muligens den mest kapteinsaktige spilleren vi har nå han roper han peker han løper og han prøver og lede litt vertfall, mer enn jeg kan si om kapteinen vår. 

 

 

Lenke til kommentar
13 hours ago, skaftetryne32 said:

Hvem bør være kapteinen vår egentlig ?

Det er et vanskelig spørsmål, da jeg ikke helt ser at vi har noen veldig klare kandidater. 

Jeg er kanskje gammeldags men tenker at kapteinen bør spille i forsvar eller på midtbanen og bør ha endel erfaring. Xhaka er vel utelukket og da er kanskje det beste alternativet Ødegaard men han er vel foreløpig litt for ung og fersk i klubben. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...