barezell Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Der ja! moment of brilliance! Endret 27. november 2021 av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Vi ble pisset på av pool forrige helg, men vi begynner i det minste å ha grei kontroll på de dårligere lagene i PL, det er en god start på gjenoppbyggingen av skuta Mulig jeg har sagt det før, men herregud så godt det skal bli den dagen noen tar over for auba Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Som de siste kampene, føles det som at vi spilte med ti mann på banen idag. Pga Auba var lite med i spillet. Det kan IKKE fortsette med sånt som det er idag Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Auba var helt ok bortsett fra bommen. Å erstatte en slik målmaskin er vanskelig. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Han har 4 pl mål denne sesongen, om jeg ikke husker feil så var 2 av de flaks. 1 mål har han ødelagt for Ødegaard og han har hatt x antall håpløse bommer, for ikke å snakke om at han generelt er elendig på banen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Er han ikke den spilleren eller spissen i ligaen som har lagt mest press på motspiller eller noe i den duren? Jeg er ikke uenig i at det til tider funker bedre uten han på banen, men det er jo litt måten vi spiller på også. Det hadde jo ikke vært dumt å prøve sette en og annen stikker mot han. Fortsatt fart i beina og om det bare hadde løsnet litt foran mål så trur jeg det fort kan renne inn. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Jeg skjønner statistikken om den er fra forrige sesong, hele laget inkludert auba tilbringte jo store deler av sesongen i egen 16 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Må rette meg selv. Sjekket etter artikkelen jeg leste og fant temmelig fort ut at han er den Arsenal spilleren som har lagt mest press på motspiller første 10 kampene. Det var ingen måling mot resten av ligaen. Jeg trudde bare det beste om han Menmen fortsatt så viser det han jobber mer enn det man kanskje ser og han leder laget fra fronten. Ikke helt uviktig. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 51 minutes ago, barezell said: Må rette meg selv. Sjekket etter artikkelen jeg leste og fant temmelig fort ut at han er den Arsenal spilleren som har lagt mest press på motspiller første 10 kampene. Det var ingen måling mot resten av ligaen. Jeg trudde bare det beste om han Menmen fortsatt så viser det han jobber mer enn det man kanskje ser og han leder laget fra fronten. Ikke helt uviktig. Det er jo slik Arteta vil vi skal spille. Det gir defensiv trygghet, men da ligger han ikke å lurer på offsidegrensa der styrken hans nok er. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Dagner skrev (2 timer siden): Han har 4 pl mål denne sesongen, om jeg ikke husker feil så var 2 av de flaks. 1 mål har han ødelagt for Ødegaard og han har hatt x antall håpløse bommer, for ikke å snakke om at han generelt er elendig på banen Flaks? Gjelder å dukke opp på rett sted til rett tid, noe han også gjorde idag, selvom han ikke traff. Hadde vært mer bekymret om han ikke kom til sjanser heller. I år har han bedret banespillet sitt, og jobber bedre defensivt. Scoret mot Norwich, Spurs, Villa og Palace. Deilige goalgetter-scoringer Toppscorer sammen med Smith-Rowe i PL. Lacazette og Nketiah på vei bort i januar, og Auba til Afrika-mesterskapet. Da får vi se om Martinelli og Pepe griper sjansen. Lukter store utskiftninger allerede i januar på overgangsfronten. Forresten herlig å se at Laca elsker klubben så mye at han som innbytter jubler for scoringer sammen med lagkameratene. Her tviler jeg ikke på profesjonaliteten til tross for at han dessverre snart er ferdig i klubben. Forresten Maupay med en bom i Auba-klassen nå mot Leeds. Endret 27. november 2021 av Mannen1 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Mannen1 skrev (1 time siden): Flaks? Gjelder å dukke opp på rett sted til rett tid, noe han også gjorde idag, selvom han ikke traff. Hva faen hjelper det å dukke opp på rett sted til rett tid med de brølerene han presterer å avslutte med? Ballen skal jo i mål. 2 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Dagner skrev (33 minutter siden): Hva faen hjelper det å dukke opp på rett sted til rett tid med de brølerene han presterer å avslutte med? Ballen skal jo i mål. Det hjelper i den grad at hvis man ikke kommer til sjanser kan man hvertfall ikke score. Det er ikke bare Auba som brenner sjanser i Arsenal, Saka har hatt noen grusomme denne sesongen, men dette blir dysset ned fordi han er ung og engelsk. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Smith Rowe har bommet et par viktige og. Forventes jo med det riktige mer av auba, men han får drit mange sjanser pr kamp. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Kan ikke sammenligne Smith Rowe som er ung og på vei opp med Auba som begynner å bli gammel og sannsynligvis er over the top. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Tipper seier idag! COYG!!!! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Blir spennende. Håper jeg får kidden til å sove før kampstart! 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 barezell skrev (27 minutter siden): Blir spennende. Håper jeg får kidden til å sove før kampstart! Håper også det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Her må vi være fornøyd med U. Vanskelig å spå hvilke versjon av United vi møter på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 fox skrev (På 20.11.2021 den 20.11): Liverpool årets skittent lag eller? Kniz. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Kniz. 1. Vet jo ikke om han oppfatter at De Gea ligger nede en gang. 2. Mane hadde gjort det samme og smelt albuen i trynet på 2-3 spillere etterpå. Endret 2. desember 2021 av barezell 4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå