barezell Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Evans burde hatt rødt og et par gule. Helt sjukt. Auba har 7 mål på 9? Eller no? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Evans skulle hatt to gule og rett ut spør du meg. Spiller som en jævla retard.. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Ramsdale redder oss fra en skummel kamp. Sterkt å holde nullen borte mot Leicester. Vi har flest cleansheets siste 20 kamper i england. Hvem hadde trudd det?? Edit. Fortsatt mye å jobbe med i angrep imo. Corner og rote mål. Skape relativt lite ellers. Endret 30. oktober 2021 av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Var bra første 25 i dag. man of the match: Ramsdale Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hele førsteomgangen og deler av andreomgang var bra etter min mening. Urealistisk at vi skal spille som de første 25 min resten av kampen, spesielt når det blir 2-0 så tidlig. Jeg tipper flere av poengene som blir sanket denne sesongen vil ligne mye på dette, der vi har kvalitet nok til å få uttelling i viktige faser av spillet, men mangler kapasiteten til å dominere gjennom hele kampen. Det gjør også at flere av kampene der vi er favoritter vil virke mye jevnere enn oddsen tilsier. Ikke overraskende siden laget er veldig ungt og fortsatt er et godt stykke unna det det er tenkt å være. Fortsatt mye å jobbe med, men nå er det i det minste et tydeligere fundament å bygge videre på. Nok et steg frem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Er Ramsdale så god som han ser ut, eller er han litt teatralsk til tider? Han var god i dag, men hadde han plassert seg bedre på frisparket til Maddison, kunne det også sett ut som en rutine redning. Ballen gikk nesten midt på mål. Han har vertfall en tilstedeværelse vi ikke har sett på en stund. Pasnignsfot en hans er også ganske så utsøkt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Liquidkey skrev (18 minutter siden): Hele førsteomgangen og deler av andreomgang var bra etter min mening. Urealistisk at vi skal spille som de første 25 min resten av kampen Forventer ikke at de skal klare å holde det der i 90 minutt, men at vi kom fra dette uten noen baklengs var en kombinasjon av en god keeper og flaks. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Brodah skrev (18 minutter siden): Er Ramsdale så god som han ser ut, eller er han litt teatralsk til tider? Han var god i dag, men hadde han plassert seg bedre på frisparket til Maddison Han plasserte seg akkurat som han skal på frisparket, andre hjørnet er forsvaret sitt ansvar. Det er tidlig ennå, men personlig føler jeg at vi endelig har en anstendig keeper for første gang siden Lehmann, vel teknisk sett Martinez, men vi vet hvordan det endte. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Dagner skrev (1 time siden): Nok en runde så lurer jeg på hvorfor auba får så mye spilletid som han gjør Er ikke kjempefan av Auba selv, men han er vår soleklart beste spiss, så ikke så mye og lure på egentlig, han får ikke minutter på bekostning av Håland og Mbappe, Lacazette, Nketiah og balogun er alternativene. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) City smell! og Pool roter bort 2 poeng! Feil tråd a gitt Endret 30. oktober 2021 av Golf'ern Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Auba burde fått Evans utvist, og var bare en beinparade i verdensklassen unna scoring. Ganske sykt at VAR ikke tar en kikk på den. Det var akkurat slik Laporte ble utvist idag mot Palace Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Da blir det mulig å ta fra Manchester Ronaldo 5. plassen på tabellen i morgen, alt ser litt lysere ut nå enn hva det gjorde i starten av sesongen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Kjipt offside mål. Hadde fått mye poeng på fantasy om den hadde vært godkjent 😂 Vill pasning av Niles før offside målet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Åja, det er en sånn kamp... Men fy faen for en pinlig svak straffe! Kommer vel en 0-1 nå før pause da, bare for å gjøre alt verre. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Kan ikke fordra Watford, spiller selv ganske røff fotball, men med en gang det kommer litt i retur så blir de liggende i mange minutter. Registrerer forresten at Auba har mistet det eneste han hadde igjen til Smith Rowe - å være på rett plass til rett tid. Har vel noen unggutter som gjerne kunne fått litt mer spilletid istedenfor kapteinen. Endret 7. november 2021 av Dagner 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 FFS!!!!!!!!!!!!!! La nå den gå da Auba! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Auba! 😭😭😭😭😭 Dårlig dag på jobb. Endret 7. november 2021 av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Håper det står 11 fysioterapauter klar til å ta i mot Watford så fort de kommer av banen, de har det jo så vondt alle mann Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Tavares tar en liten auba salto og får watford fyren sendt av? 😂 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Fy faen at vi vant denne kun 1-0... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå