Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vist ikke fulle historien. Taylor prøvde vist å komme inn når Eduardo lå på sykehuset men ble stoppet. Fortsatt ingen unnskyldning å ikke prate med han face to face i ettertid. Uansett - ulykke eller ikke - burde han (og Keane) bli utestengt fra fotball på livstid. Minst et år eller to års karantene!

Spør du meg var Keane værre enn Taylor siden Keane gjorde det han gjorde med vilje!

 

Var forsåvidt en blemme en gleden etter forje kamp. Var endel hooligans som hadde gått av mok etter kampen. Står mer om det her. Antageligvis (håper jeg) så var det ikke Arsenal sine fans, siden de burde være i godt humør etter en slik prestasjon. Uansett hvor de kommer fra så er det uhørt og uforsvarlig og de bli utestengt på livstid fra Arsenal sine kamper.

Lenke til kommentar

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1640135.ece

Taylor besøkte Eduardo etter kampen, men da var Eduardo fortsatt på post-operativ avdeling på sykehuset. Dagen etter, derimot, fikk de snakket så vidt sammen.

 

- Sterk personlighet

- Jeg dro til sykehuset igjen på søndag, og han var veldig elskverdig som ville ta imot meg, sier Taylor – som innrømmer at han var spent på hvordan Eduardo ville takle situasjonen.

 

- Selv om det var en språkbarriere mellom oss, så sa jeg bare at jeg ikke ønsket ham noe vondt, og at jeg håpet han ville komme tilbake raskt. Han nikket. Jeg var bare veldig glad for at vi kunne kommunisere. Han er åpenbart en sterk personlighet. Etterpå har jeg lest i avisene at han ikke har noe imot at jeg besøker ham igjen. Det vil jeg gjerne gjøre, sier Taylor.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11694_3353733,00.html

"I went to see him on the Saturday but he was still recovering from an operation so first thing on Sunday morning I went to the hospital again and it was really good of him to see me. He didn't have to do that," he told the Daily Mirror.

 

Edit: Too late.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
La oss håpe det.

 

Almunia

Sagna

Toure

Gallas

Clichy

Vela

Song

Nasri

Eboue

Arshavin

RvP

 

Virker da som en grei oppstilling, spør du meg.

Og jeg vet mange blir uenige nå!

Men har vi noe annet valg?

 

Ut med Eboue og Vela, ned på midtbana med Arshavin, Denlison inn på midtbana og Bendtner inn på topp.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...