Nevvis Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Går det an å få det Arsenal-magasinet til Norge? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Går det an å få det Arsenal-magasinet til Norge? Ja, jeg får det. Fikk det etter at jeg ble Red Member Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4938048,00.html For en idiot Taylor er. Har han ikke snakket til Eduardo enda? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4938048,00.html For en idiot Taylor er. Har han ikke snakket til Eduardo enda? Taylor burde vert påkjørt. For en idiot! Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er vist ikke fulle historien. Taylor prøvde vist å komme inn når Eduardo lå på sykehuset men ble stoppet. Fortsatt ingen unnskyldning å ikke prate med han face to face i ettertid. Uansett - ulykke eller ikke - burde han (og Keane) bli utestengt fra fotball på livstid. Minst et år eller to års karantene! Spør du meg var Keane værre enn Taylor siden Keane gjorde det han gjorde med vilje! Var forsåvidt en blemme en gleden etter forje kamp. Var endel hooligans som hadde gått av mok etter kampen. Står mer om det her. Antageligvis (håper jeg) så var det ikke Arsenal sine fans, siden de burde være i godt humør etter en slik prestasjon. Uansett hvor de kommer fra så er det uhørt og uforsvarlig og de bli utestengt på livstid fra Arsenal sine kamper. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1640135.ece Taylor besøkte Eduardo etter kampen, men da var Eduardo fortsatt på post-operativ avdeling på sykehuset. Dagen etter, derimot, fikk de snakket så vidt sammen. - Sterk personlighet - Jeg dro til sykehuset igjen på søndag, og han var veldig elskverdig som ville ta imot meg, sier Taylor – som innrømmer at han var spent på hvordan Eduardo ville takle situasjonen. - Selv om det var en språkbarriere mellom oss, så sa jeg bare at jeg ikke ønsket ham noe vondt, og at jeg håpet han ville komme tilbake raskt. Han nikket. Jeg var bare veldig glad for at vi kunne kommunisere. Han er åpenbart en sterk personlighet. Etterpå har jeg lest i avisene at han ikke har noe imot at jeg besøker ham igjen. Det vil jeg gjerne gjøre, sier Taylor. http://www.skysports.com/story/0,19528,11694_3353733,00.html "I went to see him on the Saturday but he was still recovering from an operation so first thing on Sunday morning I went to the hospital again and it was really good of him to see me. He didn't have to do that," he told the Daily Mirror. Edit: Too late. Endret 18. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 ser ut som arsjavin får spille til helga Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 La oss håpe det. Almunia Sagna Toure Gallas Clichy Vela Song Nasri Eboue Arshavin RvP Virker da som en grei oppstilling, spør du meg. Og jeg vet mange blir uenige nå! Men har vi noe annet valg? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Han har blitt skadet igjen. Ute i 2 uker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ahh, okay. Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) La oss håpe det. Almunia Sagna Toure Gallas Clichy Vela Song Nasri Eboue Arshavin RvP Virker da som en grei oppstilling, spør du meg. Og jeg vet mange blir uenige nå! Men har vi noe annet valg? Ut med Eboue og Vela, ned på midtbana med Arshavin, Denlison inn på midtbana og Bendtner inn på topp. Endret 20. februar 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vela vil jeg se. Han imponerte jo her om mandagen vet du! Men Denilson kan vi godt stille med. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gleder meg til kampen idag, men er litt redd for at det blir uavgjort. Noen som vet om Arshavin skal spille? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Han skulle bli inkludert. Så det betyr vel at han får spille. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Når begynner kampen? Noen stream kampen går på? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kampen begynner 1600. Har ikke stream, men går sikkert på myp2p.eu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Myp2p er out of action. Stengt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har nå Villa kampen klar nå. Andy Gray kommer med noen ekspert tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå