Villans20 Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) 4 hours ago, #Özilout said: Skal uansett ikke ha 9 baklengs på tre kamper. uholdbart. Fotball er ferskvare. Si dere knuser Norwich 5-0. Tipper det blir langt mer positivitet da. Endret 31. august 2021 av Villans20 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Kolasniac er da ute i lang lang tid Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 #Özilout skrev (6 timer siden): Kolasniac er da ute i lang lang tid Var det der det ble rødt? Xhaka fått covid btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Gjøk. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden): Gjøk. Bestemmer selvsagt over egen kropp. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Mannen1 skrev (37 minutter siden): Bestemmer selvsagt over egen kropp. På samme måte som en gjøk ville gjort. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 skaftetryne32 skrev (41 minutter siden): På samme måte som en gjøk ville gjort. Du er en gjøk Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Confirmed: Michael Oliver will referee Arsenal vs Norwich City at The Emirates on Saturday. #afc Gud hjelpe oss alle Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Mannen1 skrev (1 time siden): Confirmed: Michael Oliver will referee Arsenal vs Norwich City at The Emirates on Saturday. #afc Gud hjelpe oss alle La meg gjette: Det blir brune konvolutter og Joe Biden har en finger med i spillet igjen? 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Snikpellik skrev (5 minutter siden): La meg gjette: Det blir brune konvolutter og Joe Biden har en finger med i spillet igjen? Prøver du fortelle oss at vi ikke har vært uheldige med dømminga? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Mannen1 skrev (1 minutt siden): Prøver du fortelle oss at vi ikke har vært uheldige med dømminga? Nei, jeg prøver å bringe dine tidligere utsagn og konspirasjonsteorier om dømminga hver gang Arsenal spiller fotballkamp frem i lyset. 4 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Nei, jeg prøver å bringe dine tidligere utsagn og konspirasjonsteorier om dømminga hver gang Arsenal spiller fotballkamp frem i lyset. Kos deg med å vinne med bismak du,mens du fryder deg over at andre lag blir urettferdig og grovt behandlet av dommerne. Politiet bør arrestere disse dommerne. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Mannen1 skrev (5 minutter siden): Politiet bør arrestere disse dommerne. Burde de ikke ta bakmennene Joe Biden og IS også? Mannen1 skrev (På 28.2.2021 den 13.27): Gidder ikke se mer på denne dritten av en trener,dommere som ødelegger ligaen. Jævla dritt liga som kneler for IS og biden Endret 7. september 2021 av Snikpellik 3 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Går litt hett for seg Gleder meg til kamp, om ikke annet så har vi kanskje hele første 11ern tilgjengelig. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Kan bare gå en vei nå Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 13 minutes ago, barezell said: Går litt hett for seg Gleder meg til kamp, om ikke annet så har vi kanskje hele første 11ern tilgjengelig. Xhaka er uansett ute Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 2 minutes ago, Benbjo said: Xhaka er uansett ute Får vi se Partey og Lokonga? Det hadde vært gøy i så fall. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Snikpellik skrev (38 minutter siden): Burde de ikke ta bakmennene Joe Biden og IS også? Biden og IS burde vært tatt for lengst ja. Men at du mener noe annet overrasker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå