Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom akkurat hjem nå, typisk at jeg går glipp av kampen. Skulle gått litt tidligere på dagen ..

 

Herlig at Eduardo er back in action, og med to mål i comebacket ser det meget, meget bra ut :D Må nesten le litt når jeg først leser utsagnene til Bendtner og deretter leser hva folk synes om han i denne kampen. Arsenals beste spiss? Neppe. Selv om han har talent håper jeg Eduardo mer eller mindre tar over plassen hans i start elleveren nå. Bendtner er bra stallfyll, men atm er han nok ikke god nok til å få starte kamper.

 

Hvordan gjorde Song det idag? Er spent på hvordan han gjør det fremover :)

Lenke til kommentar

Song gjorde det sånn passe. Hadde noen feilpasninger, men stoppet mye. Ser potensialet.

 

Angående Bendtner synes jeg vi bør ta disse "utsagnene" med en klype salt. Media er eksperter på å ta ting ut av sammenhengen og vri og vende på ting, men det kan vel ikke nektes for at han er en anelse cocky :p

Lenke til kommentar

Herlig kamp i går. Synes at Eduardo, Vela og Gibbs var de som utmerket seg mest. Kanskje bare fordi de gjorde en god jobb, uten å pleie å starte. F.eks Sagna spilte kjempe bra, men det har blitt en vana sak nå.

Litt overrasket over å ikke se våre nye russer prøve seg på slutten.

 

For de som ikke så kampen får man en rask oversikt over hvordan spillerne spilte her

Lenke til kommentar
Herlig kamp i går. Synes at Eduardo, Vela og Gibbs var de som utmerket seg mest. Kanskje bare fordi de gjorde en god jobb, uten å pleie å starte. F.eks Sagna spilte kjempe bra, men det har blitt en vana sak nå.

Litt overrasket over å ikke se våre nye russer prøve seg på slutten.

 

For de som ikke så kampen får man en rask oversikt over hvordan spillerne spilte her

 

Fremover synes jeg faktisk at Gibbs var bedre enn Sagna. Både Clichy og Sagna har tapt seg mtp. innlegg. Gibbs hadde flere meget akseptable.

Lenke til kommentar
Song gjorde det sånn passe. Hadde noen feilpasninger, men stoppet mye. Ser potensialet.

 

Angående Bendtner synes jeg vi bør ta disse "utsagnene" med en klype salt. Media er eksperter på å ta ting ut av sammenhengen og vri og vende på ting, men det kan vel ikke nektes for at han er en anelse cocky :p

Bendtner sa vel etter kampen i går at han aldri hadde sagt de tingene som ble rapportert i går? Det om at han bør spille hvert eneste minutt, uansett.

 

Artig kamp, endelig litt kreativ angrepsfotball. Det har jeg savnet i 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...