barezell Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Saka er ekstremt god i dag! Lekker ball fra Ødegaard og ikke mange spisser som lar den passere Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Den Martin (15) assisten var leken Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Uansett motstand så trengtes virkelig dette. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Laca! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Kommentator: «Det er Maitland-Niles som ligger nede… Nei, det er det ikke, det er Pepe…. Det er det aldeles ikke det er Bukayo Saka» Andre Marriner forstår. Endret 25. august 2021 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Fin match dette. Shaky første 15, men full kontroll fra 0-1 og ut. Saka BB, Auba er klasse og bør på ingen måte selges. Pepe god, Martin det samme. Kola må selges asap, og hvorfor i faen har vi ikke en høyreback? Gleder meg til 0-4 i fleisen mot Man City next. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 5 minutes ago, MartinF said: Fin match dette. Shaky første 15, men full kontroll fra 0-1 og ut. Saka BB, Auba er klasse og bør på ingen måte selges. Pepe god, Martin det samme. Kola må selges asap, og hvorfor i faen har vi ikke en høyreback? Gleder meg til 0-4 i fleisen mot Man City next. Enig. Tavares synes jeg også hadde veldig fine momenter fremover på banen. Vi taper mot City. Men får vi til en god kamp på tross av tapet tror jeg troppen klarer å tenke positivt på sesongen videre. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Veldig kul trekning! 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 #Özilout skrev (14 timer siden): Begge er korrupte kapitaliser som får lov til å holde på som de vil. Nuvel Kroenke er nok en laissez-faire kapitalist, men Qatar er et diktatur styrt av en regjerende familie, nemlig Al Thani familien de er ansvarlige for utallige brudd på menneskerettigheter inkludert slaveri å folkemord. Som sagt Kroenke er ikke mors beste barn, men han holder seg innenfor de rammer han er gitt, han er ikke skyldig i folkemord eller slaveri, ja du kan si hva du vil om amerikanske tilstander f.eks minstelønna, men det er innafor lovens rammer, korrupsjon kaller de lobbyisme i USA og lobbyisme er helt lovlig. Kroenke kan oppfattes som en banditt i form av sin totale mangel på skrupler, men han har tjent sine penger innenfor lovens rammer, stort sett antar jeg, mens Al Thani familien bare stjeler dem fra folket sitt og bruker dem for egen fornøyelse og antageligvis litt sportswashing, noe de strengt tatt trenger. Det er en betydelig forskjell her, om du nekter å se den så antar jeg at det passer først og fremst for deg, forskjellen er betydelig. Man kan lukke øynene så mye du vil, liten tvil om at det er mange som velger og gjøre det nå til dags chelsea, psg og manc fans f.eks. Kort sagt skal man likestille disse menneskene så er det i mine øyne fordi man har en agenda nemlig at sjeiken som kommer til og gi en massiv injeksjon av stjålne penger i klubben ikke er noe verre Kroenke, men de er det, de er mye verre. Det er i tillegg betydelig forskjell for klubbens omdømme og være eid av en fyr som prøver og tjene penger og å være eid av et diktatur som prøver og forbedre sitt forferdelige rykte ved hjelp av AFC, en god gammeldags faustian bargain. 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Håper ikke Ronaldo rekker kampen imorgen. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 20 hours ago, skaftetryne32 said: Nuvel Kroenke er nok en laissez-faire kapitalist... Er du sikker? 20 hours ago, skaftetryne32 said: ...Al Thani familien bare stjeler dem fra folket sitt... Er du sikker? 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 QS4MO8J3 skrev (4 timer siden): Er du sikker? Nei. QS4MO8J3 skrev (4 timer siden): Er du sikker? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Mannen1 skrev (23 timer siden): Håper ikke Ronaldo rekker kampen imorgen. Dodged that bullet! Nå er vell arsenal favoritter til å vinne? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Dodged that bullet! Nå er vell arsenal favoritter til å vinne? Det var vi hele tiden! Slo jo lilleputt laget til WBA med 6! mål! Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden): Dodged that bullet! Nå er vell arsenal favoritter til å vinne? Ligger vel i lufta at City vinner pga dommerne akkurat som ifjor. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Mannen1 skrev (2 minutter siden): Ligger vel i lufta at City vinner pga dommerne akkurat som ifjor. Så City vant PL med 12 poeng pga dommerne? Give me a break 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Jakobk skrev (4 minutter siden): Så City vant PL med 12 poeng pga dommerne? Give me a break Ja, det var akkurat det jeg skrev. Endret 28. august 2021 av Mannen1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå