Mannen1 Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 MartinF skrev (Akkurat nå): Balogun viste at han ikke er i nærheten av PL-nivå enda. Nelson sin tid burde være over. Mediocre spiller. Han fikk ikke gode arbeidsvilkår. Viktig at unggutta får spilletid og utvikle seg når de etablerte uansett ikke duger. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 1 minute ago, MartinF said: Balogun viste at han ikke er i nærheten av PL-nivå enda. Nelson sin tid burde være over. Mediocre spiller. Er enig i det, men det er ganske vanskelig for en spiss å vise seg frem når vi spiller som Arteta vil. Har tro på at Balogun kan bli noe hvis vi får en bedre manager. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Sitter og ser leeds nå.. Sku ønske vi spilte mer som dem, skyhøyt tempo og superdirekte. Vi har perfekte spillere til det, masse raske karer i stallen. Men vi spiller sirupfotball. Utrolig frustrerende 1 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 39 minutes ago, ChopperReid said: Sitter og ser leeds nå.. Sku ønske vi spilte mer som dem, skyhøyt tempo og superdirekte. Vi har perfekte spillere til det, masse raske karer i stallen. Men vi spiller sirupfotball. Utrolig frustrerende Et godt eksempel er å sammenlikne Ødegaard slik han spilte for Real Sociedad og slik han spilte for Arsenal. De fikk utrolig mye mer ut av ham gjennom å spille raskt og direkte i lengderetningen. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Ja.. Arteta må legge spillestilen etter hvordan styrker spillerne har, det gjør han overhodet ikke. 1 Lenke til kommentar
Kose Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Hvor lang tid skal arteta få? hadde dette vært en annen topp 6 klubb så hadde han fått fyken for lengst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Arteta må få sparken snarest. Kanskje den svakeste manageren i PLs historie. Tar bare store steg bakover med laget. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Hvis han ikke klarer å se forbi sin egen jævla stahet om at vi MÅ spille sirup possession fotball som OVERHODET ikke passer spillerne så må han bare gå. Helt utrolig hvor jævla dårlige han har gjort oss offensivt. Vi har så mye tempo og teknikk fremover men vi har en taktikk og spillestil som er helt destruktiv. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 ChopperReid skrev (1 time siden): Sitter og ser leeds nå.. Sku ønske vi spilte mer som dem, skyhøyt tempo og superdirekte. Vi har perfekte spillere til det, masse raske karer i stallen. Men vi spiller sirupfotball. Utrolig frustrerende Riktignok skulle 4-1 vært annulert, men jeg skulle virkelig ikke ønske vi spilte som Leeds. Totalt åpent der bak. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 3 minutes ago, Mannen1 said: Riktignok skulle 4-1 vært annulert, men jeg skulle virkelig ikke ønske vi spilte som Leeds. Totalt åpent der bak. Tja stort sett er Leeds et veldig underholdende lag å se på selv om de slipper inn for mye mål til tider. Leeds fansen er jo også stort sett veldig fornøyd med tingenes tilstand under Bielsa. Arsenal vinner ikke noe mer, er dørgende kjedelige å se på for tiden og Arsenal fansen hater livet. Jeg ble Arsenalfan fordi Arsenal spilte til tider fantastisk fotball under Wenger. Laget vant ikke alltid, men det var alltid morsomt å se på. Når jeg ser laget nå er det nesten ugjenkjennelig og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg fortsatt ser på. 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Reg2000 skrev (7 minutter siden): Tja stort sett er Leeds et veldig underholdende lag å se på selv om de slipper inn for mye mål til tider. Leeds fansen er jo også stort sett veldig fornøyd med tingenes tilstand under Bielsa. Arsenal vinner ikke noe mer, er dørgende kjedelige å se på for tiden og Arsenal fansen hater livet. Jeg ble Arsenalfan fordi Arsenal spilte til tider fantastisk fotball under Wenger. Laget vant ikke alltid, men det var alltid morsomt å se på. Når jeg ser laget nå er det nesten ugjenkjennelig og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg fortsatt ser på. Vieira nå på Stamford Bridge. La oss heie på han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 4.10 i odds på hjemmeseier mot chelsea. Oi, hakke trua. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Vinner jo lett. Lukakwho? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 ChopperReid skrev (På 14.8.2021 den 14.38): Ja.. Arteta må legge spillestilen etter hvordan styrker spillerne har, det gjør han overhodet ikke. #Artetaout Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 fox skrev (1 time siden): #Artetaout Venter og ser det an til nyttår før jeg bytter alias 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Martin Ødegaard begynner å se realistisk ut. Ramsdale-ryktene svirrer fortsatt. Nå er det også rykter om at Aubameyang kan forsvinne: Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Barca har vel forlengst sagt at de ryktene ikke er sanne. Det er bare Arsenal som har tilbudt Auba og Laca til dem, men Barca er ikke interessert. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) Ødegaard og Ramsdale er de som er mest realistisk nå. Men hva skal vi med å betale så mye for en andrekeeper? Må jo bety at Leno skal selges? Om ikke nå, så i januar eller neste sommer? Virker veldig snodig, pengene burde vært brukt helt andre steder enn på keeperplassen nå, selvom Leno ikke har vært veldig overbevisende i det siste. Endret 17. august 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Han kan jo bli skaddet, er lurt å ha en god andrekeeper når man er en toppklubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå