Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker selvtilliten til Bendtner. Jeg liker Bendtner, han kan bli virkelig god, men jeg kan ikke forstå at han til stadighet kommer med sånne uttalelser som dette. Det hjelper ham ikke med å bli likt av Arsenal-fansen. Antakelig er dette (nok en gang) feilsitering. Uansett bør Bendtner forstå at han kun er 21 år gammel og ikke kan forvente å spille hvert eneste minutt i hver eneste kamp i en klubb som Arsenal.

 

 

Angående kampen i kveld blir det spennende å se laget. Diaby, Adebayor, Arshavin + de vanlige er vel ute, så kanskje det åpner rom for Wilshere utover i kampen? Hadde vært grusomt morsomt å se Eduardo tilbake også.

 

Fabianski

 

Sagna - Djourou - Gallas - Clichy

 

Eboue - Song - Denilson - Nasri

 

van Persie - Bendtner.

 

Eboue er kanskje suspendert? I så fall vil jeg ha Nasri på høyre og Vela på venstre.

Endret av Faces Down
Lenke til kommentar
Hvem her var det som alltid slipper å betale toll på pakker fra Arsenal.com? Nå kom utleveringsbilaget til pakken min og jeg må nok en gang betale moms og toll (288,-). :hrm:

Man må alltid betale toll. sånn er det med den saken. slutt å grin!

Lawl, du registrerte deg bare for å si det der? Og nei, jeg har lest om noen som som regel slipper å betale toll & moms på pakker fra UK. Velkommen til forumet

Lenke til kommentar
Hvem her var det som alltid slipper å betale toll på pakker fra Arsenal.com? Nå kom utleveringsbilaget til pakken min og jeg må nok en gang betale moms og toll (288,-). :hrm:

Man må alltid betale toll. sånn er det med den saken. slutt å grin!

Lawl, du registrerte deg bare for å si det der? Og nei, jeg har lest om noen som som regel slipper å betale toll & moms på pakker fra UK. Velkommen til forumet

å nei du. der tar du feil. Min bestefar jobba i tollvesenet og sier at det er straffbart å ikke betale toll...

Lenke til kommentar
Hvem her var det som alltid slipper å betale toll på pakker fra Arsenal.com? Nå kom utleveringsbilaget til pakken min og jeg må nok en gang betale moms og toll (288,-). :hrm:

Man må alltid betale toll. sånn er det med den saken. slutt å grin!

Lawl, du registrerte deg bare for å si det der? Og nei, jeg har lest om noen som som regel slipper å betale toll & moms på pakker fra UK. Velkommen til forumet

å nei du. der tar du feil. Min bestefar jobba i tollvesenet og sier at det er straffbart å ikke betale toll...

Så fordi det er straffbart er det umulig, er det det du sier?

Vil ikke det samme gjelde for bankran, voldtekt og alle andre ulovlige ting da?

Det er ikke mulig siden det er straffbart.

 

Smarting du skjønner jeg :whistle:

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

iRoman: Så ut som et godt tips for startoppstillingen det. Djourou og Vela er de mest tvilsomme som jeg ser det. Wenger har vel sagt at Fabianski får stå i cupene så.

 

@Faces Down: hva tror du om Ramsey på høyrekanten? Kunne jo funka greit det, siden Eboue er suspendert.

Kunne ha prøvd det, men synes ikke vi må sette han for mye ut på kanten. Den gutten bør dyrkes sentralt i banen.

 

Har også lyst til å spørre dere om Denilson. Er det noen som ser et talent i gutten, eller synes dere han får alt for mye spilletid. Hadde vært interresant med noen meninger. Jeg har iallefall en svært tydelig en.

 

Ellers synes jeg det har vært mye drit her de siste dagene. Ikke glem at dette er kose-tråden på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Denilson er god nok atm til å spille så mye som han gjør for oss. Han gjør det jo til tider ganske bra, men det er altfor sjeldent. Er litt usikker på om han kan bli god nok til å fortjene en plass i vår starting XI de kommende årene, for når Cesc er tilbake ser jeg for meg en sentral midtbane med Cesc og Song. Song imponerte i allefall meg veldig mot scums, og jeg ser for meg at han utfyller Cesc defensivt på midtbanen fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...